انتخاب پست مهم در استقلال با توصیه هم تیمی های نکونام/استقلالی برای کسب مقام؟



استقلال به گرفتن مجوز حرفه ای و بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شده است. این باشگاه تا حد زیادی خواسته بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود را برآورده کرده است و علاوه بر آن به دلیل مالکیت مشترک با پرسپولیس دیگر خطری برای آبی ها ندارد. البته آنها باید ساختار آکادمی خود را دقیقا بر اساس استانداردهای کنفدراسیون تعریف کنند و این روزها بحث های زیادی برای انتخاب رئیس جدید آکادمی استقلال مطرح است.

پیش از برکناری علی خطیر صحبت هایی مبنی بر حضور امیدرضا روانخواه به عنوان رئیس آکادمی استقلال و جایگزینی اصغر حاجیلو مطرح شده بود که با برکناری این مدیر عملا این ماجرا در آرشیو قرار گرفت.

حال اخبار دریافتی از داخل باشگاه استقلال حاکی از آن است که با توجه به طول عمر جواد نکونام و ارتباط ویژه ای که باید بین آکادمی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص تمرین بازیکنان جدید و سبک تمرینی آنها وجود داشته باشد، سرپرست آکادمی و سرمربیان تیم های پایه استقلال. آنها با مشورت جواد نکونام انتخاب خواهند شد و همین موضوع می تواند باعث شود برخی از بازیکنان سابق استقلال که با نکونام در تیم ملی یا همان استقلال بازی کرده اند مورد توجه باشگاه قرار گیرند. در آینده.

ناگفته نماند که افراد با تجربه حرفه ای در زمینه اصلی قطعا انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: استقلالی ها و پرسپولیسی ها از 3 بازیکن خارجی درس می گیرند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال