تایلر بوید در حال امضای قراردادی یک ساله با تنسی تایتانز است

در هشت فصل گذشته، WR Tyler Boyd برای سینسیناتی بنگالز بازی کرده است. او در سال 2016 یک انتخاب دور دوم برای تیم پیتسبورگ بود. بوید در دوران حرفه ای خود دو فصل دریافتی 1000+ داشته است. در طول پنج سال گذشته، سینسیناتی با Ja’Marr Chase و Tee Higgins استعدادهای جوان‌تری را به اتاق WR خود اضافه کرد. که باعث شد بوید در نقش WR3 بازی کند.

این بازیکن 29 ساله در خارج از فصل یک بازیکن آزاد است و امروز اخباری در مورد جایی که او در سال 2024 بازی خواهد کرد منتشر شد. پس از هشت سال، بوید راه خود را از بنگال ها جدا می کند و به تایتان های تنسی می پیوندد. بوید دوباره با سرمربی بیل کالاهان که قبلاً دستیار سینسیناتی بود، ملاقات می کند. این یک قرارداد یک ساله برای بوید است و او یک بار دیگر به اتاق WR با استعداد خواهد پیوست.

تایلر بوید چگونه با برنامه بازی تهاجمی تنسی سازگار خواهد شد؟

خط حمله تنسی در سال 2024 به شدت متفاوت به نظر می رسد. در این فصل خارج از فصل، آنها All Pro RB Derrick Henry را به بالتیمور ریونز از دست دادند. در حال حاضر، تونی پولارد و تاجی اسپیرز برترین RB ها در فهرست خود هستند. در حالی که اتاق RB ضربه خورده است، برخی ارتقاء در WR صورت گرفته است. جدیدترین تایتان ها، کهنه کار WR Tyler Boyd است. او پس از هشت فصل حضور در سینسیناتی بنگالز برای بازی در تنسی به جنوب می رود. بوید برای حرفه خود 513 دریافت برای 6000 یارد و 31 تاچ داون دریافت کرده است. پربازده ترین فصل او در سال 2018 با 76 دریافت به مدت 1028 یارد و 7 تاچ داون با بالاترین رکورد حرفه ای بود.

در سال 2024، کیفیت تولید QB توسط تایلر بوید یک گام به عقب برخواهد داشت. بوید در چهار فصل آخر خود در سینسیناتی با Pro Bowl QB Joe Burrow بازی کرد. با Titans، QB او Will Levis خواهد بود. به عنوان یک تازه کار در سال 2023، لویس در 9 بازی برای تیاتنز بازی کرد و 9 بازی را شروع کرد و در آن شروع ها 3-6 پیش رفت. یکی دیگر از WR که در این فصل خارج از فصل به خط حمله تنسی می پیوندد، کالوین ریدلی است. او از فصلی می آید که در آن 76 گیر، 1016 یارد دریافت و 8 تاچ داون داشت. این دومین بار در دوران حرفه ای ریدلی بود که در هر بازی فصل عادی بازی کرد.

همراه با بوید و ریدلی، تایتان ها همچنین یک All-Pro WR کهنه کار در DeAndre Hopkins داشتند. این بازیکن 31 ساله اولین فصل دریافت 1000 یاردی خود را از سال 2020 پشت سر گذاشت. ریدلی و هاپکینز دو بازیکنی هستند که تمایل زیادی به دیدن توپ دارند. تایلر بوید در کجای معادله قرار می گیرد؟ Boyd هنوز یک گیرنده با کیفیت است که WR3 را در چند فصل گذشته بازی کرده است. این ممکن است دوباره نقش او در تنسی با ریدلی و هاپکینز به عنوان تهدیدات مشروع WR باشد.



https://sportslens.com/news/tyler-boyd-is-signing-a-one-year-deal-with-the-tennessee-titans-for-the-2024-season/ منبع: