انتصاب سر جیم رتکلیف مدیر مالی منچستریونایتد برای این باشگاه بسیار مهم است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


آخرین تغییرات اجرایی در ساختار منچستریونایتد پس از آمدن سر جیم رتکلیف اعلام شد.

در حالی که جدایی پاتریک استوارت، که تا زمان ورود عمر برادا فقط یک حامی بود، انتظار می رفت، هرچند کمی زودتر از حد انتظار، تغییر دوم پیامدهای بزرگی برای آینده باشگاه دارد.

کلیف باتی، مدیر مالی یونایتد می رود و به جای او راجر بل، مدیر مالی INEOS با بیش از 40 سال تجربه در زمینه مالی، می آید.

نه تنها این حرکت هرگز در دست اجرا نبود، بلکه مستقیماً با پارامتر معامله ای که سر جیم رتکلیف برای سهامداری در باشگاه انجام داد در تضاد است.

طبق شرایط قرارداد، همانطور که در مالکیت عمومی است، سر جیم قرار بود کنترل امور ورزشی را در اختیار داشته باشد، در حالی که جنبه مالی باشگاه هنوز زیر نظر گلیزرها بود.

هر قرار ملاقات قبل از بل در این راستا بود، به خصوص ورود احتمالی دن اشورث و امضای قرارداد با جیسون ویلکاکس.

با این حال، دیدن یک مرد INEOS که برترین شغل «مالی» باشگاه است، کنجکاو است.

نقش مدیر مالی به شدت از مسائل ورزشی و عملکرد در زمین جدا می شود.

به همین دلیل است که کلیف باتی نامی بود که هر زمان که صحبت هایی در مورد عملکرد و ساختار ضعیف یونایتد به میان می آمد، به ندرت توسط هواداران شنیده می شد.

بیشترین بار را همیشه جان مورتوف، مدیر فوتبال، یا ریچارد آرنولد یا اد وودوارد، مدیران اجرایی آن زمان بر دوش می‌کشند.

باتی تنها زمانی شنیده می شد که یونایتد تماس های کنفرانسی با سرمایه گذاران برگزار کرد تا آنها را از آخرین وضعیت مالی باشگاه مطلع کند.

هیچ موضوع ورزشی توسط مدیر مالی تصمیم گیری نمی شود، به همین دلیل است که این انتصاب تنها یکی از دو چیز را نشان می دهد، هر دو مهم.

یا سر جیم رتکلیف در حال حاضر از اختیارات خود در باشگاه فراتر رفته است، که به این معنی است که قدرت گلیزر بسیار کمتر از آن چیزی است که در زمان تایید قرارداد تصور می شد.

یا چیزهای بیشتری در این معامله وجود دارد که مشخص نیست و جلسات عمومی راهی برای حفظ چهره همه بود در حالی که بیشتر قدرت در دستان سر جیم رتکلیف است.

در هر صورت، این انتصاب، که احتمالاً در درازمدت کمترین جذابیت را دارد، پتانسیل این را دارد که مهم ترین انتصاب در «عصر جدید» باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/30/sir-jim-ratcliffe-appointing-manchester-uniteds-chief-financial-officer-is-monumental-for-the-club-279624/ منبع: