انتقال استقلال و پرسپولیس رسمی شد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2018286
12 مه 1403 در 01:31
1.3 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

نامه فروش 85 درصد از سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

انتقال استقلال و پرسپولیس رسمی شد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم واگذاری سهام اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک هفته پیش در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و اکنون پس از گذشت هفت روز نامه این واگذاری به دست وزارت ورزش و جوانان رسیده است. فدراسیون فوتبال .

ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در نامه ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از فروش اکثریت سهام دولت در شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس با واگذاری 85 درصد خبر داد. از سهام

2016851
2016852

در نامه بازیکنان به رئیس فدراسیون فوتبال، 85 درصد از سهام باشگاه استقلال با واگذاری تفکیک می شود. ۵ درصد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، 20 درصد به پتروشیمی پارس، 20 درصد به پتروشیمی بوعلی سینا، 20 درصد پتروشیمی تنگویان و 20 درصد پتروشیمی بندر امام انجام دادن.

همچنین در نامه رئیس سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است که 85 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به صورت جداگانه واگذار می شود. 30 درصد به بانک شهر، 20 درصد به بانک تجارت، 20 درصد به بانک ملت، «5 درصد در بانک صادرات» «5 درصد در بانک رفاه» و 5 درصد در بانک اختاز نوین وجود داشته است.

در نامه بازیکنان آمده است:
یادآور می شود، در چارچوب اجرای مصوبه هیات مدیره محترم، بلوک اکثریت سهام شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) فروخته شد. توسط این سازمان در تاریخ 3/2/1403».

مجله اخبار فوتبال داخلی