انتقال غیرمنتظره در فوتبال اروپا/ برادر دوقلوی ستاره سابق بایرن به مونیخ می آید

بایرن مونیخ جایگزینی برای آلفونسو دیویس پیدا کرده است و راه را برای پیوستن این بازیکن کانادایی به رئال مادرید در تابستان امسال هموار می کند. به گزارش موندو دپورتیوو، تئو هرناندز، مدافع چپ میلان با پیوستن به بایرن در تابستان امسال در صورتی که باواریایی ها بتوانند با روسونری برای جذب او به توافق برسند، موافقت کرده است. الهلال عربستان، منچستریونایتد و چلسی نیز او را هدف قرار دادند، اما بایرن به او سر زد.

مشخص نیست که آیا بایرن با میلان برای بازیکن 26 ساله ای که در سال 2019 با مبلغی کمتر از 23 میلیون یورو وارد زمین شد به توافق می رسد یا خیر، اما در صورت دستیابی به این توافق، جدایی آلفونسو دیویس که به شدت در رئال مادرید مرتبط است. تایید خواهد شد.

دیویس یک سال از قراردادش باقی مانده است و نشانه ای از تمدید این قرارداد وجود ندارد، بنابراین احتمال فروش او در تابستان امسال بسیار زیاد است. کارلو آنچلوتی یکی از طرفداران فرلان مندی است و یک سال از قراردادش باقی مانده است، اما رئال مادرید سعی خواهد کرد تا تابستان یا آینده بسته به قیمت دیویس را به باشگاه بیاورد. بایرن نمی خواهد این بازیکن 23 ساله کانادایی به صورت رایگان جدا شود و بدون شک گزینه فروش را در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: رونمایی از پیراهن های جدید و باشکوه بایرن مونیخ/ باواریایی ها از شر لباس سفید خلاص شدند! + تصاویر

سرویس اخبار فوتبال خارجی