خریدهای سنگین: چهار ستاره در راه بارسلونا!


سرویس خبر شماره: 2019448
17 مه 1403 در 1:36 ب.ظ.
7.3K |

11نقطه نظر

بارسا نیمکت نمی خواهد

بارسلونا در تابستان امسال به دنبال چهار خرید بزرگ است، بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب اصلی ادغام شوند.

خریدهای سنگین: چهار ستاره در راه بارسلونا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا پس از شکست مقابل خیرونا در نشست خبری خود به صراحت اعلام کرد که فصل آینده باید خیلی چیزها را تغییر دهیم و اضافه کرد که زمان برنامه ریزی با دکو و خوان لاپورتا فرا رسیده است. . باید ببینیم چه می خواهیم و چه کاری می توانیم انجام دهیم. همه چیز به بازی جوانمردانه مالی بستگی دارد.

2018828

برخی از مسائل باید حل شود تا درآمد باشگاه بهبود یابد تا لالیگا به بارسا اجازه دهد تا به حالت معروف یک به یک بازگردد (یعنی شما می توانید به اندازه درآمدتان خرج کنید).

به نظر می رسد که برنامه های باشگاه در مسیر درست قرار دارد. ایده آنها این است که بسته به تقسیمات سه یا چهار خرید انجام دهند. خرید نه برای پر کردن نیمکت بلکه برای اینکه بخشی از ترکیب معمولی باشد.

موندپورتیوو نوشت که اولویت جذب یک هافبک دفاعی است. جاشوا کیمیچ (29) از بایرن مونیخ و مارتین زوبیمندی (25) از رئال سوسیداد در صدر فهرست قرار دارند. ستاره آلمانی بازیکنی است که ژاوی واقعا دوستش دارد و تابستان گذشته حتی صحبت از جذب او شد اما قراردادی امضا نشد. او اکنون یک سال از قراردادش باقی مانده است و می خواهد قبل از جام ملت های اروپا درباره آینده اش تصمیم بگیرد. جاشوا که در زمان خود می توانست مانند لواندوفسکی با قیمتی مقرون به صرفه از بایرن جدا شود، منتظر است تا بفهمد سرمربی بعدی بایرن کی خواهد بود.

2012204

این در حالی است که زبیمندی چند تیم انگلیسی را به او علاقه مند می بیند. او با قراردادی تا سال 2027، 60 میلیون بند فسخ دارد.

علاوه بر این نباید گیدو رودریگز را فراموش کرد، بازیکنی که با توجه به پایان قراردادش با بتیس می تواند به صورت رایگان به بارسا بپیوندد (امروز اسپورت از توافق کامل خود با بارسا خبر داد).

اولویت دوم جذب یک وینگر چپ است. بازیکنان زیادی مورد علاقه هستند، اما دنی اولمو و نیکو ویلیامز پیشتاز هستند. قیمت اولمو 60 میلیون یورو و قیمت نیکو 50 میلیون یورو است.

2016184

جدای از این، بارسا نیز پیگیر جذب برناردو است. ستاره سیتی می تواند با 58 میلیون یورو به بارسا برود.

طبق گفته موندودپورتیوو، شماره 9 بزرگ می تواند چهارمین خرید بارسا در این تابستان باشد و به ژاوی تیم رقابتی تری برای فصل آینده بدهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی