انگلیس ترجیح می دهد با ولز یا اسکاتلند بازی نکند

او به اسکای اسپورت نیوز گفت: انگلیس ترجیح می دهد با هیچ یک از تیم های مشترک المنافع همگروه نباشد. نمی‌دانم اسکاتلند است یا ولز، اما بریتانیا قطعا این کار را کرده است. این فقط به پیچیدگی شرایط می افزاید که هیچ کس به آن نیاز ندارد. آنها همچنان رقبای سرسختی برای بریتانیا هستند.»
نویل با اشاره به انگیزه هر دو تیم برای سه شیرها افزود: همه ما می دانیم بازی با انگلیس برای ولز و اسکاتلند چه معنایی دارد. این را از سر غرور نمی گویم، اما جلسه بسیار بزرگی است. همین امر در مورد بریتنی نیز صادق است. بازی با آمریکا نیز بسیار سخت به نظر می رسد. همه بازی های این گروه برای انگلیس سخت خواهد بود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در دوحه انجام شد و تیم های راه یافته به این رقابت ها حریفان خود را شناختند.
تیم ملی انگلیس در گروه B این رقابت ها با تیم ملی ایران، تیم ملی آمریکا و همچنین برنده مسابقات انتخابی اروپا بین ولز و اسکاتلند یا اوکراین همگروه بود.
نویل که برای تماشای این رویداد به دوحه سفر کرده بود، پس از قرعه کشی بریتانیا گفت که تیم ترجیح می دهد با کشورهایی غیر از کشورهای مشترک المنافع و بریتانیا دیدار نکند.


سرویس خبر شماره: 1817652 |
13 تیر 1401 10:41 |
1,435 امتیاز خبر|

0نظرات

نویل:

گری نویل، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است گرت ساوتگیت علاقه ای به بازی در ولز یا اسکاتلند ندارد.