ایران در بحبوحه جنگ تاریخی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1817650 |
13 تیر 1401 10:29 |
4,336 امتیاز خبر|

0نظرات

پیکی بلایندرز در مقابل قهرمانان!

سرنوشت گروه جام جهانی 2022 شب گذشته با انجام قرعه کشی در دوحه مشخص شد. 29 تیم حاضر و همچنین 3 تیمی که بعداً سهمیه خود را نهایی می کنند، از آذرماه سال جاری در قالب 8 گروه 4 تیمی به دور حذفی جام جهانی قطر خواهند رفت.

از سوی دیگر، فوتبال ورزشی است که در بریتانیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این کشور مدعی است که ورزشی را اختراع کرده است که قوانین و مقررات آن بیش از یک دهه پیش آغاز شد و فوتبال مدرن را در بریتانیا شکل داد. برخلاف آمریکا، فوتبال در بریتانیا با همان کلمه فوتبال شناخته می شود و به موضوع جالبی در توییتر تبدیل شده است. ایران وسط جنگ فوتبال آمریکا با فوتبال انگلیس!



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم های انگلیس، آمریکا و قهرمان مقام اول مسابقات انتخابی اروپا (یکی از سه تیم ولز، اسکاتلند یا اوکراین) همگروه شد. تکرار جدال تاریخی جام جهانی 98 و بازی با ستارگان انگلیس (نایب قهرمان یورو 2021) جاذبه هایی است که فوتبالدوستان ایرانی برای تماشای آن لحظه شماری می کنند.

بلافاصله پس از اعلام نتیجه قرعه کشی، شاهد سیل واکنش ها در توییتر بودیم. گروه B یکی از جنجالی ترین گروه ها در میان کاربران رسانه های اجتماعی است و بخش قابل توجهی از توییت های مربوط به قرعه کشی را شامل می شود. علاوه بر مقایسه های مختلف، تصویری جالب با تکرار بالا در حال انتشار است که حکایت از تفاوت واژگانی تاریخی دارد.

فوتبال همان چیزی است که آمریکایی ها به آن چیزی می گویند که ما فوتبال می نامیم. برای آنها فوتبال چیزی است که در سراسر جهان به عنوان فوتبال آمریکایی شناخته می شود. بر همین اساس اگر بگویید فوتبال در آمریکا به جای توپ گرد یک توپ بیضی قهوه ای رنگ به شما پرتاب می شود. محبوبیت عمومی فوتبال آمریکایی در این کشور ده ها برابر فوتبال معمولی است و شاید دلیل این امر این باشد که فوتبال با توپ گرد هرگز رشته افتخاری برای ایالات متحده نبوده است.یونایتد در محافل بین المللی.