انگیزه قوی جوانان سپاهان در جمع ستاره ها (عکس)

این روند باعث شده تا بازیکنانی مانند عرشیا سرشوق و محمدحسین روح الامین که از فارغ التحصیلان آکادمی سپاهان به شمار می روند، با انگیزه بیشتری بیایند و تمرین کنند و امیدوار باشند که به زودی فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا کنند. لیگ. لیگ.

1807861
ارشیا سرشوق یکی از بازیکنان تیم امید سپاهان است که با نظر مستقیم موریس به تیم اصلی راه یافت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

علاوه بر قربانی، عیسی مرادی هم دیگر بازیکنی بود که به یکباره شانس حضور در ترکیب سپاهان را پیدا کرد و در آخرین بازی تیمش مقابل آلومینیوم در روز غیبت شهریار مغانلو گلزنی کرد.

1807862
روح الامین و همچنین محمد قربانی و عیسی مرادی که شاید تا قبل از فصل هیچکس باور نمی کرد این دو بازیکن شانس حضور در لیگ بیست و دوم برای سپاهان را در جمع ستاره های این تیم داشته باشند.

همچنین می توان به آریا یوسفی اشاره کرد که پس از حضور مستمرش در بازی با فولاد خوزستان، اعتماد مورایس را به خود جلب کرده و به نظر می رسد وارد پازل تاکتیکی سپاهان شده است. او در آخرین بازی سپاهان برای دقایقی وارد زمین شد و جای رامین رضاییان را گرفت.

به گزارش “ورزش”، محمد قربانی آخرین خرید سپاهان برای حضور در لیگ بیست و دوم بود و ابتدا تصور می شد هافبک فصل گذشته نساجی مازندران شانس چندانی برای حضور در این تیم نداشته باشد.از اصفهانی طلایی شد اما بازیکن در حال حاضر یکی از گزینه های ثابت موریس است زیرا خط هافبک سپاهان تغییر کرده است.


سرویس خبر شماره: 1873603
12 مارس 1401 ساعت 3:30 بعد از ظهر
341 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نشان داد ترسی از به خدمت گرفتن بازیکنان جوان و گمنام ندارد.

انگیزه قوی جوانان سپاهان در جمع ستاره ها (عکس)