توضیح داور به میلیتائو برای کارت زرد وینیسیوس

وینی که اعتقادی به کارت زرد نداشت به شدت از داور انتقاد کرد و خوشبختانه کارت زرد بعدی را دریافت نکرد و در زمین ماند. بازیکنان رئال نیز در حمایت از وینیسیوس به داور اعتراض کردند.


سرویس خبر شماره: 1873598
12 مارس 1401 در 03:17 ب.ظ
2.5 هزار |

2نقطه نظر

دوربین های شبکه Movie Star بازی داور را در حال صحبت با ادر میلیتائو ثبت کردند. او به مدافع برزیلی توضیح داد که چرا به وینیسیوس کارت زرد داد“ببین، ادر؛ وینیسیوس گردن دی یانگ را گرفت و او را روی زمین انداخت. او گردنش را گرفت، موافق نیستی؟”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 24، درگیری جالب فرانکی دی یانگ و وینیسیوس جونیور برای مالکیت توپ، صحنه هایی را رقم زد که شبیه فوتبال نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار رئال مادرید و بارسلونا در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی تحت تاثیر جو طوفانی بیرون ورزشگاه – به دلیل اعتراض هواداران میزبان به فساد داوری و درگیری بازیکنان دو تیم در زمین کم ندارد. دقایق ابتدایی این بازی پرتنش بود و بازیکنان دو تیم چندین بار با هم درگیر شدند.

1807851

دوربين ها مونوئرا مونترو، داور ال کلاسيکو را در حال صحبت با ادر ميليتائو درباره دليل کارت زرد وينيسيوس شکار کردند.

توضیح داور به میلیتائو برای کارت زرد وینیسیوس

در ابتدا، دی یانگ دستانش را دور کمر وینی حلقه کرد و قصد جدایی از او را نداشت. در آن لحظات از دور شبیه دو کشتی گیر به نظر می رسیدند که می خواهند یکدیگر را نابود کنند. برنده این مسابقه وینی جونیور بود که با یک فن به طرز ماهرانه ای سایز حریف را کم کرد. البته از نظر فنی برای او یک کارت زرد تمام شد.

1807817