اوج موفقیت نیا با آرمبر در اصفهان


سرویس خبر شماره: 2017965
10 مه 1403 در 3:49 ب.ظ.
621 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هافبک دفاعی جنگنده و باتجربه ذوب آهن این روزها بار دیگر در اوج آمادگی قرار دارد و یکی از بازیکنان مورد اعتماد ربیعی محسوب می شود.

اوج موفقیت نیا با آرمبر در اصفهان

کامیابی نیا که پس از سال ها حضور در پرسپولیس در تابستان و در ابتدای فصل مجبور به ترک اردوی سرخپوشان شده بود، سرانجام به ذوب آهن رسید تا در این تیم چالش جدیدی را پیش رو بگیرد.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی ها که در اردوی تدارکاتی و دیدارهای تدارکاتی این تیم عملکرد موفقی داشت اما بدشانسی اوایل فصل و مصدومیت او را برای مدتی از تیم گاندو دور کرد. با این حال در هفته های پایانی لیگ، کمال ساغم نیا بار دیگر به اوج خود بازگشت و مهره ای تاثیرگذار در بین شاگردان محمد ربیعی شد که او نیز به این بازیکن اعتماد خاصی دارد.

موفقیت نیا در دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که هدایت این تیم را با کاپیتانی این تیم بر عهده گرفت، امیدوار است فصل را در جمع اصفهانی ها با موفقیت به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدال حساس مقابل نساجی قائم شهر شرکت خواهد کرد. تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و لیگ برتر با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و حالا باید دید موفقیت نیا در این جدال چه تماشایی به جا خواهد گذاشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی