استقلالی ها می خواهند صدای کامیون ها را نشنوند و راحت بخوابند!



دیدار استقلال و تراکتورسازی در تبریز برای هر دو تیم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. تراکتوری ها به عنوان میزبان با کادر فنی جدید خود می آیند تا شانس کسب سهمیه در لیگ برتر را حفظ کنند و استقلالی ها هم به خوبی می دانند که اگر در تبریز قهرمان شوند، تحت هر شرایطی در صدر لیگ برتر باقی خواهند ماند. . لیگ و گامی موثر به سوی قهرمانی نزدیکتر خواهد شد.

در این میان نکته ای که مورد توجه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال قرار گرفته و قطعا در جلسه هماهنگی قبل از بازی مورد ارزیابی و تاکید آنها قرار خواهد گرفت، بحث آرامش آبی پوشان در شب است. قبل از مسابقه آنها تاکید می کنند که فضای اطراف هتل محل اقامت استقلال باید به گونه ای چیده شود که آرامش بازیکنان حفظ شود و خواب آنها بر هم نخورد چرا که در هفته های پایانی فصل های گذشته این اتفاق در موارد متعددی رخ داده است. چه در استقلال و چه در پرسپولیس که روز قبل از بازی های خارج از خانه به دلیل شلوغی جلوی هتلشان در مشکل هستند.

برای مثال جالب است بدانید که استقلال چند سال پیش در کورس قهرمانی شرکت کرد و باید در شهری غیر از تبریز بازی می کرد. دقیقا یک روز قبل از مسابقه دو کامیون مرتباً جلوی هتل محل اقامت آبی پوشان می رفتند و به محض نزدیک شدن به هتل، خود به خود بوق می زدند! البته همانطور که گفتیم این اتفاق در شهری غیر از تبریز افتاد اما استقلالی ها اصرار دارند که این کار هماهنگ شود تا فضای در نظر گرفته شده برای آنها در تبریز کاملا آماده و منصفانه باشد.

بیشتر بخوانید: نام جدید باشگاه استقلال رسما مشخص شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال