اورکون کوکچو: هدف سابق منچستریونایتد نقشه خروج از بنفیکا را در دستور کار قرار داده است زیرا او اذعان می کند که این انتقال فاجعه بار بوده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد ممکن است شانس دیگری برای جذب اورکون کوکچو، هدف سابق هافبک میانی خود پیدا کند، کسی که ظاهراً در حال برنامه ریزی برای خروج از بنفیکا در حالی که خودش اعتراف کرده که این انتقال به نتیجه نرسیده است.

گفته شد که یونایتد در تابستان گذشته زمانی که شیاطین سرخ به دنبال تقویت در وسط پارک بودند، علاقه زیادی به فرود کوکچو داشت.

فابریتزیو رومانو نقل کرد که قبل از امضای قرارداد با میسون مانت، یونایتد به فکر آوردن کوکچو از فاینورد بود.

اعتقاد بر این است که یونایتد حتی پیشاهنگانی را برای تماشای این بازیکن در زمانی که او در اردیویسه بود فرستاد.

کوکچو در نهایت با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به بنفیکا پیوست. او قراردادی 5 ساله را روی کاغذ آورد که گمان می رود بند فسخ آن 120 میلیون یورو باشد

گزارش قبلی که توسط The Peoples پوشش داده شده بود، حاکی از آن بود که تن هاگ و یونایتد “چندین تلاش” برای ربودن بنفیکا برای کوکچو انجام دادند.

نیازی به گفتن نیست که تلاش آنها بی نتیجه بود.

تا اینجای فصل، این هافبک 27 بازی برای بنفیکا در تمامی رقابت ها انجام داده است. او در این مدت 3 گل و 7 پاس گل به ثمر رساند.

با این حال، به گفته De Telegraaf، کوکچو در بنفیکا بسیار ناراضی است و اگر شرایط تغییر نکند، تنها یک فصل پس از نقل مکان به بنفیکا به دنبال ترک این باشگاه خواهد بود.

هدف سابق یونایتد با روزنامه صحبت کرد و اظهارات انفجاری کرد، که به طور بالقوه می تواند غول های لیگ برتر را از در دسترس بودن او در چند ماه آینده آگاه کند.

ملی پوش ترکیه ای، راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا را متهم کرد که از او سوء استفاده کرده و به وعده هایی که باعث شد غول لیگ NOS را بر سایر طرف هایی که علاقه مند به خدمات او بودند، انتخاب کند، عمل نکرد.

کوکچو گفت: «نه، این چیزی نیست که من انتظار داشتم. تابستان گذشته اتفاقات زیادی در بازار نقل و انتقالات رخ داد، من آگاهانه برای بنفیکا انتخاب کردم با این ایده که این بهترین قدم در دوران حرفه ای من برای پیشرفت بیشتر در همه زمینه ها بود. این فقط تا حدی اتفاق افتاده است.»

البته من دیده ام که چگونه سایر بازیکنان در پرتغال و سایر باشگاه های بزرگ در کانون توجه قرار گرفته اند. که وضعیت خاصی ایجاد می کند. هرگز احساس نکردم که از همان ابتدا باعث شده‌ام که احساس مهم بودن کنم. نه حتی توسط مربی!»

او افزود: «من از آن دسته ای نیستم که مشتم را روی میز بکوبم یا مطالبه کنم، اما شاید به خاطر نقشی که او به من ارائه کرد، خیلی متواضع بودم.»

به این بازیکن 23 ساله گفته شد که او نقش پیشرفته تری برای بنفیکا خواهد داشت و وظیفه کنترل سرعت بازی را بر عهده خواهد داشت – مشابه مسئولیت هایی که در فاینورد داشت.

با این حال، کوکچو در درجه اول در پست هافبک دفاعی مرکزی مستقر شده است، جایی که او احساس می کند بهترین شرایط را ندارد.

هافبک منطقه ای از زمین است که یونایتد می تواند به دنبال تقویت آن باشد، به خصوص اگر کاسمیرو در تابستان ترک کند. این بازیکن برزیلی همچنان به شدت با انتقال به لیگ برتر عربستان مرتبط است.

اگر یونایتد از پس کوکچو بر نمی آمد، اظهارات او مطمئناً نشان می دهد که در آینده ای نزدیک فرصتی برای آوردن او به اولدترافورد وجود خواهد داشت.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/17/orkun-kokcu-ex-man-united-target-plotting-benfica-exit-as-he-admits-move-has-been-disastrous-277657/ منبع: