پاریسی ها با آتش بازی به تعطیلات رفتند


سرویس خبر شماره: 2009625
28 مارس 1402 در 1:55 ق.ظ.
1.1 هزار |

6نقطه نظر

مون پلیه 2-6 پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن در بیست و ششمین روز لیگ یک فرانسه موفق شد با نتیجه 6 بر 2 مونپلیه را شکست دهد.

پاریسی ها با آتش بازی به تعطیلات رفتند

به گزارش “Sports Trois”، در آخرین دیدار پیش از تعطیلات ملی، پاری سن ژرمن به مصاف مون پلیه رفت. شاگردان لوئیز انریکه در این دیدار نمایش فوق العاده ای داشتند و به پیروزی بزرگی دست یافتند.

در آغاز نیمه اول، پی اس جی پس از چندین حمله در نیمه اول، گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 14 شوت زیبای ویتنیا در ورودی محوطه جریمه وارد دروازه میزبان شد.

در دقیقه 22 بازی اختلاف بیشتر شد. ارسال کولو موانی به امباپه در سمت چپ محوطه جریمه و شوت باشکوه ستاره فرانسوی از گوشه مقابل به گل دوم منجر شد.

مون پلیه که برتری را گرفته بود، در دقیقه 30 با ضربه سر نوردین گل اول را به ثمر رساند. آنها به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 44 پس از برخورد دوناروما با بازیکن حریف، داور یک پنالتی برای مون پلیه اعلام کرد. این پنالتی را ساوانیر متحول کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن برگردند.

2002728

نیمه دوم برای پاریسی ها پر حادثه بود و آنها توانستند در این نیمه 4 گل به ثمر برسانند. ابتدا در دقیقه 50، شوت فوق العاده امباپه از عمق محوطه جریمه باعث شد پی اس جی به گل سوم برسد.

سه دقیقه بعد لی کانگ این از پشت محوطه جریمه شوت زد و یک گل باشکوه دیگر به ثمر رساند.

2002730

پاری سن ژرمن که تسلیم نشد در دقیقه 63 به لطف پاس بلند و دیدنی ویتنیا به امباپه در داخل محوطه و پایان عالی ستاره فرانسوی گل پنجم را به ثمر رساند.

مندز در دقیقه هشتاد و نهم با پاس دیگری از ویتینیا در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید و نتیجه را 6-2 کرد.

2002729

با این پیروزی پرگل، پاری سن ژرمن با 59 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و فاصله خود را با برست در رده دوم به 12 امتیاز افزایش داد.

مجله اخبار فوتبال خارجی