اوزونیدیس: نتایج 4 بازی اخیر شایسته ما نیست


سرویس خبر شماره: 2018185
11 مه 1403 در 4:41 ب.ظ.
490 امتیاز خبر

1نقطه نظر

از باشگاه خواستم سال آینده به سیرجان بروم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است اهالی فوتبال در دربی کرمان شاهد بازی خوبی خواهند بود.

اوزونیدیس: نتایج 4 بازی اخیر شایسته ما نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دربی کرمان مقابل مس رفسنجان صحبت های خود را آغاز کرد: انتظار بازی خوبی را دارم. بین دو تیم خوب اتفاقات زیادی در بازی می افتد که مس رفسنجان نسبت به نیم فصل اول سبک بازی خود را تغییر داده و متفاوت بازی می کند.

وی سپس با اشاره به نتایج گل گهر در دیدارهای اخیر افزود: به همین دلیل از هر دو تیم انتظار بازی خوبی دارم. این دیدار برای ما بسیار مهم است، زیرا در دیدارهای گذشته نتایجی را که شایسته آن بودیم نگرفتیم. فردا با فعل want to win بازی می کنیم. هر دو تیم قهرمان جام حذفی شدند و باید منتظر ماند و دید فردا چه اتفاقی می افتد، اما مطمئنم با توجه به اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی خواهد بود.

از اوزونیدیس در مورد حساسیت این دیدار در کرمان سوال شد که او پاسخ داد: همه بازی ها مهم هستند. شرایط ممکن است کمی متفاوت باشد، اما همه مسابقات مهم هستند. آنچه برای ما مهم است عملکرد خوب و عملکرد خوب است. بذار ببینیم چه اتفاقی میافتد. هر دو تیم به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند. به همین دلیل گفتم فردا انتظار بازی خوبی را دارم. امیدوارم در پایان خوشحال باشیم.

2015017

سرمربی یونانی گل گهر در مورد خط حمله ضعیف این تیم و اینکه چرا در چند بازی اخیر نتیجه ای حاصل نشده است، سوال شد. وی در پاسخ به این سوال چنین گفت: اول از همه باید بگویم که اگر در این دیدارهای آخر شکست خوردیم به این دلیل نیست که عملکرد خوبی در زمین نداشتیم. به نظر من در هر چهار بازی مستحق شکست نبودیم. تفاوتی که می‌پرسید و اینکه چرا نسبت به نیم فصل اول تفاوت داریم این است که مصدومیت‌های زیادی داشتیم. مخصوصا در دفاع و هافبک. ما همیشه مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. اما اگر ببازیم، اتفاقات بد زیادی رخ خواهد داد.

اوزونیدیس درباره مصدومیت تیمش گفت: هنوز مصدوم داریم. چه می توانیم بکنیم؟! وقتی بازیکنان مصدوم می‌شوند، بازیکنان جوان فرصت بازی پیدا می‌کنند و ما تیمی هستیم که بازیکنان جوان فرصت‌های زیادی در ترکیب ما دارند. من همیشه گفته ام که چیزی که نتیجه می گیرد، ساختن تیم است. 5، 6 و 7 ممکن است تفاوت چندانی نداشته باشند، اما من می خواهم برای فصل آینده بازیکنان تربیت کنم. در این شرایط دشوار رسیدن به چیزی بسیار مهم است.

وی سپس در پاسخ به این سوال که برخی از بازیکنان این تیم مقابل فجر در جام حذفی غایب بودند و آیا شانسی برای حضور در بازی فردا داشتند یا خیر؟ خواهیم دید. گفتم چند بازیکن مصدوم داریم. به خصوص در خط وسط. اما نمی خواستم بگویم بازیکنانی که بازی می کنند خوب نیستند، بلکه تعادلی داشتند یعنی وقتی نیستند این هماهنگی به هم می خورد.

وی در مورد اینکه آیا زمین ضعیف دلیل مصدومیت بازیکنانش است، گفت: بزرگترین مشکل در وضعیت زمین نهفته است. به همین دلیل گفتم سال آینده تیم باید به سیرجان برود. شرایط زمین تهران خوب نیست. در شرایط سخت و نرم زمین، مصدومیت هایی رخ داد و از آنجایی که در سیرجان امکانات خوب و زمین های خوبی داریم، از باشگاه درخواست کردم تا سال آینده تیم را به سیرجان اعزام کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی