اولین دوست یورگن لوکادیا نیز او را تنها می گذارد / برمی گردد تا طلسم طولانی را بشکند

نکته جالب اینجاست که عباس زاده آخرین گل خود را به نفت مسجد سلیمان زد و حالا مقابل صنعت نفت آبادان امیدوار است طلسم 137 روزه را بشکند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهاجم تراکتورسازی مازنی که مصدوم بود و فرم اولیه خود را از دست داده بود، بعداً با مصدومیت شدیدتری مواجه شد که او را بیش از یک ماه از میادین دور نگه داشت. در همین حال، لوکادیا نیز ایران را به مقصد خواستگاران اصلی آقای گلی، شهریار مغانلو و عارف رستمی ترک کرده است تا در آنجا بماند. اما حالا عباس زاده به میادین بازگشته و در تیمش بازی می کند.

البته ممکن است او مهاجم مورد علاقه پاکو خامس نباشد زیرا سرمربی اسپانیایی علاقه مند به بازیکنانی است که بیشتر می دوند و بیشتر پرس می کنند تا مدافعان حریف بیشتر تحت فشار باشند.

محمد عباس زاده اولین بازیکن لیگ برتری بود که در این فصل 6 گل به ثمر رساند و یک هفته بعد از او یورگن لوکادیا به این عدد رسید و سایرین توانستند به بالای جدول برسند. حضور اسدی، بازگیر، آزادی و… زمانی اتفاق افتاد که عباس زاده و لوکادیا نتوانستند آمار خود را بهبود بخشند.

اما در شرایط خروج کاوه رضایی و عدم جذب مهاجمان خارجی، عباس زاده امید اول گلزنی برای این تیم است که به همراه رضا اسدی توانستند کت خود را از آب درآورند و بالای سرشان قرار بگیرند. هیئت مدیره