محرومیت ناخواسته گل محمدی/یحیی در شرایطی عجیب در پرسپولیس

یحیی اولین مربی تاریخ پرسپولیس است که از این امتیاز استثنایی برخوردار نیست. هر چند که همواره مورد حمایت بیشتر طرفداران در فضای مجازی بوده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

او در چند سال گذشته در چندین بازی از حمایت هواداران برخوردار بوده است، اما سرمربیگری در ورزشگاهی پر از تماشاگر را تنها در دو بازی تجربه کرده است. مورد اول مربوط به بازی تراکتورسازی لیگ نوزدهم است و مورد بعدی مربوط به جدال با استقلال در همان فصل است که با چهار امتیاز برای پرسپولیس همراه شد.

ناامیدی برای یحیی گل محمدی این است که با اعلام نیاز به تعمیر جایگاه های طبقه دوم، به نظر می رسد حتی تا پایان قرارداد نیز دیگر طعم استقبال از حریفان با حضور 80 هزار تماشاگر را حس نکند.

یحیی گل محمدی لیگ نوزدهم هدایت پرسپولیس را برعهده دارد اما هنوز تعداد بازی هایی که با تماشاگر انجام داده به نیم فصل نرسیده است.

با این حال پرسپولیس در دو بازی اخیر خانگی حتی نتوانست گلزنی کند و تنها یک امتیاز گرفت. این در حالی است که هر بازی با حضور پنج هزار هوادار برگزار می شد و بیشتر سکوهای ورزشگاه خالی از تماشاگر بود.

جالب اینجاست که پرسپولیس و یحیی علیرغم غیبت تماشاگر باز هم نتایج درخشانی در بازی های خانگی خود داشتند و از هفته 29 از 98-99 تا هفته هفتم از 02-1401 رکورد شکست ناپذیری فوق العاده ای را ثبت کردند.