اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر


سرویس خبر شماره: 2019384
17 مه 1403 در 8:16 ق.ظ.
18.3 هزار |

22نقطه نظر

رئیس شورای شهرداری تبریز: نظر سهامداران را نپرسیدند!

شورای شهر تبریز: خرید پرسپولیس توسط بانک شهر یک تصمیم محوری بود و از ما نظر نخواستند، بنابراین این موضوع را پیگیری می کنم.

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس به چند بانک فروخته شد و سهامدار اصلی این باشگاه بانک شهر است که سهامداران آن چند شهر بزرگ هستند و شهرداری کلانشهر تبریز نیز 7 درصد سهامدار این بانک است به همین دلیل، پس از آن این تحویل با واکنش شهروندان تبریزی مواجه شد.

جلسه عمومی شورای شهر تبریز روز یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز این جلسه طبق روال گذشته برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهرداری کلانشهر تبریز به خبرنگاران پاسخ داد و با سوالی درباره حضور بانک شهر در پرسپولیس مواجه شد.

خبرنگار تبریز نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهرداری تبریز را در خصوص مالکیت 7 درصدی سهام بانک شهر توسط شهرداری تبریز جویا شد.

شهرام دبیری رئیس شورای شهرداری کلانشهر تبریز گفت: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیئت مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری و اجرا می شود و ما نیز نماینده خود را در این مجموعه داریم و می توانیم نظر خود را بیان کنیم. از این طریق. اما ظاهرا این یک تصمیم محوری بوده و از ما نظر خواسته نشده و می توانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و تا زمان اعلام نتیجه در جلسه بعدی این موضوع را پیگیری خواهم کرد. .

مجله اخبار فوتبال داخلی