سه اولویت پرسپولیس در شروع تابستان نقل و انتقالات!


سرویس خبر شماره: 2019374
17 مه 1403 در 8:27 ق.ظ.
4.4K |

1نقطه نظر

ردیف جلو دانیال، ترابی، پورعلی گنجی

باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با ستاره هایش آستین ها را بالا زد اما مشخص نیست این پروژه چه زمانی به نتیجه مطلوب هواداران می رسد.

سه اولویت پرسپولیس در شروع تابستان نقل و انتقالات!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، وحدت حنان اف و مرتضی پورعلیگنجی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری هستند که در نهایت دو ماه دیگر و با پایان قراردادشان به پایان می رسد. لیگ 20 و سوم اینکه می توانند از این تیم جدا شوند.

باشگاه پرسپولیس پس از پایان نقل و انتقالات زمستانی خیلی زود قصد داشت پروژه تمدید قرارداد با این بازیکنان را راه اندازی کند اما درگیری با اتفاقات ریز و درشت اجازه شروع حرکت را نداد و حالا پس از گذشت چهار ماه این اتفاق به پایان رسیده است. .

2005399

باشگاه پرسپولیس مذاکرات مقدماتی را با مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی آغاز کرده اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و شاید این بازیکنان تا زمانی که تمام درخواست های خود را برای این فصل و فصل قبل دریافت نکنند، گزارش ندهند.

از طرفی عثمر ویرا هیچ لیستی در خصوص تمدید قرارداد به مدیران باشگاهش نداد و به همین دلیل عده ای به درویش انتقاد کردند. نیازی به تهیه لیست در این مورد نیست.

1899264

از سوی دیگر هیچ کدام از این بازیکنان صحبتی از تمدید نکردن آن ها نکرده اند و پیش بینی مدیریت باشگاه این است که شاید تنها وحدت حنانوف که خیلی کم بازی کرده است قراردادش را تمدید نکند و برود.

البته در حال حاضر باشگاه پرسپولیس همه بازیکنانی را می خواهد که قراردادشان تمام شده و همه آنها برای تمدید است و زمان مذاکره با این بازیکنان و رسیدن به مرحله نهایی فرا رسیده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی