اولین واکنش مهدوی کیا به حضورش روی نیمکت پرسپولیس / قول پیروزی نمی دهم / با دو مربی به توافق نرسیدم

اکثر بازیکنان تیم امید مشکلات بدنی دارند

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: سه شنبه و جمعه دو بازی با تیم امید عراق داریم و پس از آن برای شرکت در دیدارهای پایانی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا عازم تاشکند خواهیم شد. “

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در واکنش به وعده موفقیت یا عدم موفقیتش گفت: هیچ مربی وقتی وارد یک تورنمنت شود نمی تواند قول قهرمانی تیمش را بدهد. با تیمی دو سال از حریفان کوچکتر به این مسابقات خواهم رفت. همه عواقبش را پذیرفتم چون به آینده نگاه می کنم انشاالله با دست پر برگردم.

مهدوی کیا در مورد اینکه چقدر امیدوار به صعود هستید، گفت: خیلی امیدوارم و تمام تلاشمان را می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. ما مشکلاتی داریم، اکثر بازیکنان ما در لیگ بازی نمی کنند و شرایط خوبی ندارند و مشکلات بدنی دارند. ما این مسائل را در تمرین‌ها و آزمایش‌هایی که پشت سر گذاشته‌ایم می‌بینیم، اما من به آنها امید زیادی دارم.

وی درباره همکاری باشگاه ها با تیم امید گفت: تقریبا بیشتر بازیکنان را جذب کردیم. باشگاه نفت مسجد سلیمان که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند، با این باشگاه وارد تعامل شده ایم تا پس از بازی ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که نیامدند شانس خود را از دست دادند یا خیر، گفت: تاکید کردیم بازیکنان ما باید قبل از بازی های رسمی در این دو بازی دوستانه حضور داشته باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

توافق ما با منصوریان و مجیدی محقق نشد

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مجیدی و منصوریان قول داده اند بازیکنان خود را به تیم امید بدهند و با مربیانی که همکاری نکردند صحبتی نکردند، گفت: انتظار زیادی نداشتیم، هیچکس، معامله کردیم و اینطور شد. درست نشد.” ما تلفنی با آنها صحبت کردیم و برای آنها آرزوی موفقیت کردیم زیرا تقریباً با همه دوست و همکلاسیم. مشکلی نیست. اینجا تیم ملی است. اینجا باشگاهی نیست که به دست من وصل شود، ما جایگزین می کنیم. مردم فوراً و مشکلی نیست ما امروز تلفنی صحبت کردیم و مشکلی نیست، تیم ملی است و استعدادهای زیادی وجود دارد.

حضور در پرسپولیس؟ من درگیر و علاقه مند به تیم امید هستم

عده ای جایگزین دروازه بان استقلال شدند

مهدوی کیا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا صحبتی مبنی بر حضور احتمالی شما در پرسپولیس شده و آیا خودتان آن را شنیده اید، گفت: نه، تعجب کردم. گاهی صحبت هایی می شود که من را شگفت زده می کند. به تیم امید تعهد و علاقه دارم و با تمام وجود در این تیم کار می کنم. ماه گذشته کوتاه بود و کسری ها زیاد بود، اما من به این جوانان اعتماد دارم. دوست دارم با این تیم موفق شوم. من آدمی نیستم که تیمی را نیمه کاره رها کنم چون امید زیادی به آن تیم دارم. از روز اولی که شروع به کار کردم، هدفم انجام یک کار عالی بود. امیدوارم اوضاع بهتر شود، اما در صحبت های قبلی گفته ام که امیدوارم با دست پر برگردیم.

قول نمیدم برنده بشم

پس از دو قرار ملاقات در عراق عازم تاشکند می شویم

مهدوی کیا درباره علیرضا رضایی دروازه بان استقلال که به تیم امید نیامد، گفت: مشکل خاصی وجود نداشت. قراردادی منعقد کردیم که اجرا نشد و افراد دیگری جایگزین شدند. مشکل خاصی وجود نداشت.

وی در خصوص مشکلات مالی کادر فنی و نحوه آماده سازی تیم گفت: این مشکلات همچنان پابرجاست. انشاالله بعداً در این مورد صحبت خواهیم کرد، اما اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم، در این زمینه از حریفان خود بسیار عقب هستیم. فعلا اولویت جای دیگری است و چیز دیگری با تمام وجود در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. از آنجایی که خودم و کادر فنی به این بازیکنان اعتماد خاصی داریم، امیدوارم با دست پر به بازی های آسیایی برگردم. با وجود اینکه با تیمی جوان به این مسابقات می رویم و دو سال از سایر تیم ها کوچکتر هستیم، اما نتایج خوبی خواهیم گرفت، امیدوارم به آینده این تیم برسد.

حالا اولویت جای دیگری است و چیز دیگری

مهدی مهدوی کیا قبل از عزیمت به عراق برای انجام دو بازی دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه باشگاه دروازه بان مورد نظر خود را به تیم امید نداد، دروازه بان دیگری را جایگزین کردیم زیرا می خواستیم قبل از بازی های دوستانه رسمی بازیکنان را ارزیابی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید با بیان اینکه موجی از غم در چهره شما موج می زند و ظاهراً آماده سازی تیم امید ناقص بوده است، گفت: چیز مهمی نیست، اما اگر بخواهیم با حریفانی که می خواهیم رقابت کنیم. بازی کنید، ما خیلی عقب هستیم، اما بیایید بهترین کار را انجام دهیم.” ما این را انجام می دهیم تا مطمئن شویم همه چیز با استعدادهایی که داریم و توانایی این بازیکنان خوب پیش می رود.