“او نزدیک است”: اریک تن هاگ به روز رسانی مصدومیت کوبی ماینو را می دهد و تاریخ بازگشت را فاش می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اشاره کرده است که کوبی ماینو هنوز آماده بازی مقابل شفیلد یونایتد در روز شنبه نیست، اما این هافبک فاصله زیادی با بازگشت هیجان انگیز به میادین ندارد.

ماینو بدون شک ستاره پیش‌فصل یونایتد بود، قبل از اینکه در جریان بازی یونایتد مقابل رئال مادرید دچار مصدومیت ناخوشایندی از ناحیه مچ پا شود که او را از اواخر جولای دور نگه داشته است.

گزارشی که اخیراً توسط The Peoples Person پوشش داده شد نشان داد که ماینو در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل بارنزلی در طول تعطیلات بین المللی بازی کرد.

گفته شد که او “تند به نظر می رسد”.

قبل از بازی تیمش مقابل شفیلد در برامال لین، از تن هاگ در مورد در دسترس بودن Mainoo سوال شد. گفت: او (مینو) نزدیک است. او در حال حاضر با ما تمرین می کند. امروز نه، اما فکر می کنم هفته آینده او دقایقی در تیم خواهد داشت تا بتواند به دقایق بازی خود برسد. و بنابراین بله، او واقعاً در حال پیشرفت است و آماده بازگشت به ترکیب برای بازی‌ها است.”

سرمربی یونایتد به روز رسانی های بیشتری در مورد مصدومیت هایی مانند آرون وان بیساکا و شاو ارائه کرد.

او توضیح داد که وان-بیساکا فاصله زیادی با بازگشت به تیم ندارد، اما شاو احتمالاً در «بلوک بازی‌های» آینده در دسترس نخواهد بود، که احتمالاً نشان می‌دهد که دفاع چپ انگلیسی ممکن است قبل از تعطیلات ملی نوامبر بهبود نیابد.

تن هاگ اضافه کرد: “اگر نمی توانید هر بار از بازیکنان مشابهی استفاده کنید، نمی توانید روتین ها را وارد کنید. برخی از روتین ها در هفته های گذشته از بین رفتند و بله، این تأثیر بدی روی نتایج داشت.

من هرگز از آن به عنوان بهانه استفاده نمی کنم. ما هنوز تیم خوبی داریم، هنوز باید برنده شویم.”

در مورد کازمیرو، سرمربی هلندی به این نکته اشاره کرد که ملی پوش برزیلی در حین بازی برای سلکائو دچار “مصدومیت کوچک” شد، اما تایید کرد که این مشکل جدی نیست و این مربی 31 ساله در مسیر حضور در بازی بعدی لیگ برتر مقابل منچسترسیتی قرار دارد. اولدترافورد در 29 اکتبر.

وقتی کاسمیرو در مورد اینکه آیا ناراضی است یا خیر، در ترکیب اصلی برزیل برای دیدار با اروگوئه انتخاب شد، در حالی که شک و تردیدهای زیادی در مورد آمادگی جسمانی او وجود داشت، تن هاگ گفت: “تو نمی توانی باشی. این قاعده است. او برای یک ملت بازی می کند و برای ما بازی می کند. و همه ما می دانیم که کازمیرو یک سرباز است و برای هر بازی در دسترس است. بنابراین او همیشه بهترین هایش را برای کشورش و برای منچستریونایتد ارائه خواهد کرد.”

موضوع دیگری که در جریان فشار ده هاگ مطرح شد، سرمایه گذاری جزئی مداوم سر جیم رتکلیف در باشگاه بود.

تن هاگ اشاره کرد که جوئل گلیزر، رئیس مشترک یونایتد تاکنون او را در مورد روند جاری در تاریکی نگه داشته است.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/21/he-is-close-erik-ten-hag-gives-kobbie-mainoo-injury-update-and-reveals-return-date-270912/ منبع: