مذاکرات محرمانه استقلالی ها با مربی!



استقلال خرداد امسال با ریکاردو ساپینتو عملا تمام شده است. سرمربی جنجالی و رسانه ای که در فصل گذشته به دلیل رفتارهایش 7 بار محروم شد تا استقلالی ها را صاحب رکوردی عجیب و البته کاملا منفی کند. این مربی علیرغم بدهکار بودن به استقلال تهران را ترک کرد و در نامه خداحافظی خود به صراحت اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت مطالباتش چاره ای جز شکایت به فیفا نخواهد داشت و دقیقاً همین اتفاق افتاد و حالا او دارای ارزشی است. حکم: 307 هزار یورو مقابل استقلال. در صورت تایید حکم، استقلال تا زمانی که با این پرتغالی به توافق نرسد، اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت، زیرا او مجوز حرفه ای دریافت نمی کند و به همین دلیل استقلالی ها با جدیت پیگیر این پرونده هستند.

مذاکرات در دبی؟

درست مانند آندره آ استراماچونی و اکثر مربیان اروپای غربی، ریکاردو ساپینتو تمایلی به مذاکره مستقیم با استقلال نشان نداده است و اصرار دارد که همه چیز باید از طریق مدیر برنامه و وکیل او انجام شود. این مربی که در حال حاضر در قبرس کار می کند و علاوه بر این مشکلات زیادی در آنجا ایجاد کرده است، تاکنون در مرحله اول مقابل استقلال پیروز شده است اما همچنان باید با دادگاه تجدید نظر و شاید حتی در دادگاه عالی کشور روبرو شود. ورزش ها. در همین راستا حدود 20 روز پیش با خبر شدیم که استقلالی ها قصد مذاکره جدی با ساپینتو را دارند و حالا زمزمه هایی مبنی بر سفر مدیر برنامه های این مربی به دبی به گوش می رسد. سفری که شایعه مذاکرات محرمانه با او برای توافق مالی با استقلال را به شدت تقویت می کند. البته استقلالی ها هنوز در مرحله فعلی به میزبانی دبی به صورت رسمی با ریکاردو ساپینتو مذاکره نکرده اند اما…

گفتگوهای شفاهی

در خصوص پرونده مذکور یکی از نزدیکان استقلالی ها به خبرورزشی گفت: نمی توانم به صراحت بگویم که آیا مذاکراتی با وکیل سرمربی سابق استقلال در دبی صورت گرفته است یا خیر، زیرا اساسا محل این مذاکرات اولویت اول نیست اما توافق نامه و نامه ای که برای فیفا ارسال می شود، مهم است. این مذاکرات در هر کجای دنیا و به هر شکل ممکن می تواند انجام شود. از گفتگوهای حضوری گرفته تا مذاکرات تلفنی و اینترنتی. من اصل مذاکره استقلالی ها و ریکاردو ساپینتو را تایید می کنم و به اطلاع می رساند که پیگیری ها در این زمینه در حال انجام است تا پرونده به صورت دوستانه حل شود و پرونده از انضباطی فیفا خارج شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال