اگر بارسا این بازیکن را نمی خواست چرا او را خرید؟


سرویس خبر شماره: 2019729
18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:13 |
12 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آیا به روکه فرصت دادی؟

ریوالدو از اینکه بارسا می خواهد ویتور روکه را قرض دهد بدون اینکه فرصت زیادی به او بدهد تعجب کرده است.

اگر بارسا این بازیکن را نمی خواست چرا او را خرید؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا برای تابستان 2024 ویتور روکه را خریده بود اما این انتقال او را به جلو انداخت و ببر برزیلی در ژانویه به این تیم پیوست. 31+31 میلیون یورو برای روکه خرج شد و او در نیم فصل دو گل زد اما خیلی کم از او استفاده شد و می گویند ژاوی به او اعتماد ندارد و حتی صحبت هم نمی کنند.

دیروز ایجنت روکه مصاحبه تندی علیه ژاوی انجام داد و گفت که آنها انتقال قرضی را قبول نمی کنند و اگر ژاوی این بازیکن را نخواهد قطعا می رود.

2018371

ریوالدو نیز از سیاست باشگاه بارسلونا شگفت زده شده است. ستاره برزیلی سابق بارسا گفت: “من فکر می کنم روکه فرصت های بسیار کمی داشت. او بازیکن بسیار خوبی در لیگ برزیل بود، اما فقط چند دقیقه در بارسا بازی کرد.”

ریوالدو ادامه می دهد: آنها مقابل روکه بازی نکردند و حالا فکر می کنند که او بازیکن مفیدی برای بارسا نیست. آنها می خواهند او را به تیم دیگری منتقل کنند، در حالی که به نظر من روکه بازیکن خوبی است، اما ژاوی نمی داند چگونه از آن استفاده کند. البته من در ورزشگاه نیستم و نمی دانم در تمرینات چه خبر است، اما نمی دانم که او در تمرینات خوب عمل نکرده است ژاوی به او اعتقادی ندارد، اما اگر او را نمی‌خواستند، چرا برای خریدش این همه هزینه کردند؟»

مجله اخبار فوتبال خارجی