رکورد فوق العاده جواد نکونام; استقلال 13 شد



استقلالی ها که در نیمه اول با یک گل از ذوب آهن عقب بودند، در نیمه دوم برگشتند و با دو گل خوب ماشاریپوف و بلانکو، سد ذوب آهن را شکستند. این سیزدهمین پیروزی استقلال در دیدارهای خانگی بود و شاگردان جواد نکونام را در صدر جدول حفظ کرد.

استقلال در رده بندی بازی های خانگی بالاتر از سایر تیم ها قرار دارد و البته همچنان با 57 امتیاز مدعی شماره یک قهرمانی به حساب می آید. با پیروزی مقابل ذوب آهن، رکورد جالب استقلال در دیدارهای خانگی بیش از پیش دست نیافتنی شد.

استقلال در ورزشگاه آزادی تنها 2 تساوی از جمله یک تساوی مقابل پرسپولیس داشته است، هرچند هر دو دربی امسال تهران مساوی بوده است. بلانکو با گلی که در دقایق پایانی برای استقلال به ثمر رساند اجازه داد این تیم در صدر جدول رده بندی بماند و سرنوشت قهرمانی همچنان در دست شاگردان جوان نکونام است.

اگر مهاجم آرژانتینی این گل مهم را نمی زد، پرسپولیس به صدر جدول رده بندی صعود می کرد و شرایط به سود این تیم تغییر می کرد. دو گل استقلال مقابل ذوب آهن را بازیکنان خارجی این تیم به ثمر رساندند و اتفاقا گل های بسیار زیبایی را هم به ثمر رساندند تا جواد نکونام در دقایق از دست رفته مقابل هواداران استقلال یک پیروزی فراموش نشدنی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جواب بازیکن استقلال را به موقع می دهم/باید خیلی مراقب باشد



سرویس داخلی اخبار فوتبال