ایجنت روکه از رئیس بارسلونا به خاطر منجمد کردن او از تیم انتقاد کرد

آندره کوری که نماینده ویتور روکه، مهاجم بارسلونا است، سرمربی ژاوی را به دلیل اینکه به بازیکن جوان فرصت کافی نداده، به شدت مورد انتقاد قرار داده است. کوری همچنین مدعی شد که ژاوی حتی با بازیکن برزیلی صحبت نکرده و تهدید کرده است که در صورت تغییر نکردن شرایط، خروج دائمی از کاتالونیا را تسهیل خواهد کرد.

ویتور روکه برای دقایقی زیر نظر ژاوی گرسنه بود

بارسلونا مبلغ 40 میلیون یورو (43.02 میلیون دلار) را برای جذب روکه از باشگاه برزیلی اتلتیکو-PR ​​پرداخت کرد. این بازیکن 19 ساله اولین بازی خود در لالیگا را برای بلوگرانا در 4 ژانویه در برد 2-1 خارج از خانه مقابل لاس پالماس انجام داد. در پایان ژانویه، او اولین گل خود را برای بارسا به ثمر رساند تا آنها را در پیروزی 1-0 مقابل CA اوساسونا یاری دهد. او یک بازی دیگر را در بازی بعدی اضافه کرد و این بار بارسا را ​​به پیروزی 3-1 در مقابل دپورتیوو آلاوس سوق داد.

از آن زمان، روکه شش بازی در لالیگا انجام داده است که تنها دو بار شروع کرده است. ژاوی در سه بازی اخیر در لیگ برتر اسپانیا او را روی نیمکت رها کرده است.

آندره کوری به بارسلونا هشدار خروج داد

در یک مصاحبه انفجاری با RAC1، کوری، ایجنت روکه از ژاوی خواست تا به بازیکن جوان فرصت بیشتری بدهد و گفت هیچ کس متوجه نشد که چرا اسپانیایی با او این گونه رفتار می کند. او همچنین احتمال یک دوره قرضی را رد کرد و گفت که موکلش تنها با انتقال دائمی ترک خواهد کرد.

او شروع کرد (از طریق فابریزیو رومانو):

هیچ کس نمی فهمد چرا ژاوی به او بازی نمی دهد و حتی با ویتور صحبت نمی کند، درست نیست.

به زودی درباره آینده او با بارسا صحبت خواهیم کرد. او به صورت قرضی نمی رود. اگر برود، انتقال دائمی خواهد داشت

کوری افزود:

خیلی خوب است اگر چند بازی کامل انجام دهد. ژاوی باید به یکی از دارایی های مهم باشگاه اعتماد کند…

او می خواهد کیفیت خود را نشان دهد. به وینیسیوس جونیور در رئال مادرید نگاه کنید، دو سال و نیم طول کشید تا کیفیت او را ببینید… اجازه دهید ویتور بازی کند

وی همچنین بیان کرد:

منطقی نیست که با یک ملی پوش برزیلی قرارداد ببندید، او را به اینجا بیاورید و از روز اول شروع به بازی کردن با او کنید – سپس یک بازی دیگر و بعد دیگر هیچ…

سپس او دو گل به ثمر رساند و سپس … ناپدید شد. ژاوی حتی با پسر صحبت نمی کند

قرارداد فعلی روکه با بارسلونا در ژوئن 2031 به پایان می رسد. با این حال، اگر ژاوی واقعا روکه را در برنامه های خود نداشته باشد، تعجب آور نخواهد بود اگر بارسا مدت ها قبل قرارداد او را فسخ کند.

https://sportslens.com/news/xavi-vitor-roque-agent-slams-barcelona-boss/ منبع: