زمان های دیوانه: از در پشتی پارک دو پرنس فرار کنید!


سرویس خبر شماره: 2019412
17 مه 1403 ساعت 11:20 ق.ظ.
7.1 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

قهرمان میشی یا…

اینها مهمترین ساعات هفت سال کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن است. شاید تمام تک رکوردهای او پودر شود.

اوقات دیوانه: از در پشتی پارک دو پرنس فرار کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ساعات آینده کیلیان امباپه مجموعه ای از احساسات همراه خواهد بود که در بدترین حالت می تواند به اوج خود برسد و این بازیکن زودتر جدایی خود را تایید کند.

اگرچه پاری سن ژرمن پیش از این به صورت غیررسمی این کار را انجام داده است، اما تیم دیگر، کاپیتان تیم فرانسوی، باید در این خصوص اظهارنظر رسمی کند که در صورت شکست پاریسی‌ها در روز سه‌شنبه مقابل دورتموند و رسیدن به جدول، این اتفاق رخ می‌دهد. نهایی فینال لیگ قهرمانان.

2018615

همه نگاه ها به قهرمان جهان در سال 2018 با فرانسه خواهد بود، از یک طرف زیرا او باید تیم لوئیز انریکه را پس از کسری 1-0 به یک بازگشت باشکوه هدایت کند و از طرف دیگر، اگر پاریسی ها حذف شوند، برای هیچ چیز دیگری، ما فقط برای آن بحث خواهد کرد. آینده او هر حرکت و اظهارات امباپه زیر ذره بین بررسی خواهد شد.

این در حالی است که پاری سن ژرمن همچنان شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام حذفی را دارد و در این فصل دو جام دیگر نیز کسب کرده است. قهرمان لیگ 1 فرانسه با پیروزی مقابل تولوز در ژانویه بیش از 12 امتیاز از موناکو رده دوم و قهرمان سوپرکاپ در ژانویه فاصله دارد. طبیعی است که امباپه چیزی در مورد آینده خود تا زمان تعیین تکلیف PSG در لیگ قهرمانان اعلام کند.

2017361

اما فوتبال بسیار غیرقابل پیش بینی است، حذف فرضی PSG در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا او را مجبور به تصمیم گیری فوری می کند.

امباپه آخرین بازی خود را با تیم پاریسی روز شنبه در پارک دو پرنس مقابل تولوز انجام خواهد داد که به عنوان بازی خداحافظی او معرفی شد. با این حال، هر دو طرف باید شرایط و جزئیات باقی مانده از انتشار را بررسی کنند، که می تواند مانع از ورود او به میکروفون و صحبت با طرفداران شود. شاید در جشن پیروزی پاریسی ها این اتفاق بیفتد.

امباپه می داند که باید فردا به پاریس کمک کند تا برتری 1-0 دورتموند را شکست دهد. پس از شکست در بازی رفت، او با انتقادات زیادی مواجه شد که عمدتاً به دلیل عدم رهبری بود. بنابراین روز سه‌شنبه، اگرچه او بهترین گلزن تاریخ پاریس است، اما اگر بخواهد از در پشتی دور بماند، باید بازی مرگ یا زندگی را برنده شود. امباپه چه ساعت های دیوانه کننده ای در پیش دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی