“ایده بازیکن” – رومانو ادعای جدیدی در مورد هدف نقل و انتقالات لیورپول را رد کرد

فابریتزیو رومانو گفته است که “احتمال بسیار خوبی” وجود دارد که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی لیورپول بتواند باشگاه فعلی خود را در تابستان ترک کند.

با این حال، ایتالیایی این هشدار را اضافه کرد که الکسیس مک آلیستر – بازیکنی که قرمزها به او علاقه نشان داده اند.فوتبال اینسایدر) – فقط مجاز به خروج از برایتون اند هوو آلبیون با پرداخت حق بیمه است.

جالب اینجاست که پدر این هافبک آرژانتینی (که ایجنت او نیز هست) اخیرا در آنفیلد دیده شد، زمانی که تیم یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت.نقل و انتقالات فوتبال).

صحبت کردن در گزارش روزانه فابریزیو رومانو (از طريق دنیای ساسکس) این روزنامه نگار گفت: “من انتظار دارم الکسیس مک آلیستر شانس بسیار خوبی برای انتقال به باشگاه اصلی خود در تابستان داشته باشد، این ایده بازیکن است.

اما من همچنین مطمئن هستم که برایتون مانند همیشه در مذاکرات سخت خواهد بود. واقعاً باشگاه های زیادی مک آلیستر را دنبال می کنند، در این مرحله همه چیز زودرس است. من انتظار ندارم که او با کمتر از 60 میلیون یورو نقل مکان کند.

بیشتر بخوانید: “برای همیشه در لیورپول بمان” – 180 هزار پوند در هر وزنی ستاره آنفیلد از هم تیمی “بسیار خاص” قرمزها درخواست می کند

بیشتر بخوانید: دو نفر اروپایی در حال ردیابی جواهری که به ندرت دیده شده لیورپول که آلیسون آن را “واقعا با استعداد” لقب داده است – گزارش

جای تعجب نیست که مرغ دریایی ها حداقل 60 میلیون یورو (53.5 میلیون پوند) برای برنده جام جهانی می خواهند، با توجه به تمایل آنها به دریافت هزینه های قابل توجه برای دارایی های ارزشمند خود.

افرادی مانند مارک کوکورلا، بن وایت، لئاندرو تروسارد و ایو بیسوما همگی به مبلغ قابل توجهی فروخته شده اند.ترانسفرمارکتبنابراین، لیورپول می تواند انتظار داشته باشد که اگر علاقه گزارش شده خود را به یک پیشنهاد ملموس تبدیل کند، برای این بازیکن 24 ساله، دلار بالایی بپردازد.

جالب است که رومانو گفته است “ایده بازیکن” این است که “در تابستان به باشگاه اصلی خود منتقل شود”، زیرا به نظر می رسد این با ادعای اخیر خود مک آلیستر مبنی بر اینکه از خود در برایتون “لذت می برد” و “فکر نمی کند” در تناقض است. در مورد آینده’ (TyC Sports، از طریق ژاک تالبوت در توییتر).

با توجه به اینکه چند ماه دیگر تا باز شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است، می توان انتظار داشت که از این لحظه تا آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد آینده آرژانتینی مورد تقاضا بشنویم.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2023/03/08/romano-mac-allister-liverpool-transfer-rumours/ منبع: