صدرنسانی ع.ا. ک با حاج صفی و تماشای میلاد

یاران حاج صفی و محمدی پس از کسب پیروزی های متوالی در سوپرلیگ یونان، توانستند به بردهای پیاپی خود در بازی رفت مقابل آترومیتوس ادامه دهند و با کسب سه امتیاز ارزشمند به صدر جدول رده بندی بازگردند.


سرویس خبر شماره: 1894725
18 مارس 1401 در 01:27
2

0نقطه نظر

احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش ایرانی ا. پس از جام جهانی 2022، کی آتن که در تمامی مسابقات سوپرلیگ یونان حضور ثابتی داشت، برای دوازدهمین بازی متوالی مقابل آترومیتوس شروع کرد و نمایش موثری در خط دفاعی تیمش ارائه کرد.

میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی الف. کی آتن که پس از از دست دادن 16 بازی رسمی برای تیمش به لیست بازگشت، مقابل آترومیتوس فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و تیمش را با حاج صفی پیشتاز دید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال A. A. آتن با تنها گل استیون زوبر، هافبک سرشناس سوئیسی توانست با برتری 1-0 مقابل آترومیتوس 59 امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر از پاناتینایکوس دوباره صدر جدول باشد.سوپرلیگ یونان. . رنگ آمیزی.

1830180

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی معوقه هفته بیست و یکم سوپرلیگ یونان از ساعت 19 عصر چهارشنبه در ورزشگاه پرستری برگزار شد که تیم فوتبال A.UN. کی آتن با حضور مستمر احسان حاج صفی در سمت چپ خط دفاعی و نیمکت نشینی میلاد محمدی در رده هفتم به مصاف آترومیتوس رفت.

آ. آ. کی آتن موفق شد با کمک یکی از دو بازیکن خود از تیم ملی ایران مقابل آترومیتوس به پیروزی برسد.

صدرنسانی ع.ا.  ک با حاج صفی و تماشای میلاد