ایساک هانسن آروئن به دلیل ناامیدی ناشی از کمبود موقعیت‌های تیم اول، منچستریونایتد را ترک می‌کند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


ستاره با استعداد آکادمی، ایساک هانسن آروئن، به نظر می رسد که به طور فزاینده ای از منچستریونایتد جدا شود، زیرا او از کمبود فرصت در ترکیب بزرگسالان اریک تن هاگ ناامید شده است.

در اواخر دسامبر، گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، اشاره کرد که هانسن آرون در رادار چندین باشگاه در اروپا است، باشگاه‌هایی که از وضعیت نامشخص قراردادی او در یونایتد زنده هستند.

او قرار است در تابستان 2024 بازیکن آزاد شود مگر اینکه قرارداد جدیدی امضا کند.

با این حال، اعتقاد بر این است که این بازیکن نروژی مشتاق است که در تیم بزرگسالان به او قول داده شود وگرنه در جستجوی مراتع سبزتر به جای دیگری نقل مکان خواهد کرد.

منچستر ایونینگ نیوز فاش می‌کند که با وجود اینکه هنسن آرون آینده فوری خود را به شیاطین سرخ متعهد می‌کند، بد به نظر می‌رسد، مذاکرات بر سر شرایط جدید همچنان ادامه دارد.

هانسن آرون دوست دارد شرایط را در یونایتد به نتیجه برساند، اما به نظر می رسد که او از کمبود فرصت های تیم اصلی احساس ناامیدی می کند و در مورد امضای قرارداد جدید دیگر تردید دارد.

منچستر ایونینگ نیوز می‌داند که یونایتد می‌خواهد این نوجوان نروژی قراردادی چهار سال و نیم جدید امضا کند، اما شرایط ارائه شده تا کنون به بسته‌هایی که او می‌تواند انتظار دریافت در جاهای دیگر را داشته باشد، نزدیک نیست.

هانسن آروئن علاقه چندانی ندارد، آژاکس، اتلتیکو مادرید و ناپولی در میان تیم هایی هستند که اگر تصمیم به ترک یونایتد بگیرد، به امضای او ابراز علاقه می کنند.

ریچارد فی بیان می کند که یونایتد هنوز بر این عقیده است که این باشگاه مکان مناسبی برای این بازیکن 19 ساله است تا استعداد خود را توسعه دهد و پرورش دهد.

اگر پیشرفتی پیدا نشود و هانسن آرون به یک تیم رقیب فروخته شود، یونایتد بر هزینه فروش سنگین و بند بازخرید پایین پافشاری خواهد کرد.

MEN اضافه می کند که این جوان هفته گذشته چندین بار با تیم اصلی تمرین کرد و امیدوار بود که طعم بازی را در جام حذفی مقابل ویگان اتلتیک بچشد.

او مورد بی مهری قرار گرفت و این البته بر ناامیدی او افزوده است.

https://thepeoplesperson.com/2024/01/09/isak-hansen-aaroen-set-to-quit-manchester-united-amid-frustrations-over-lack-of-first-team-chances-274121/ منبع: