اینتر قیمت ستاره آرژانتینی را تعیین کرد

البته اخیرا رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که اینترمیلان در صورت دریافت پیشنهاد مناسب حاضر به فروش ستاره آرژانتینی نخواهد بود. از سوی دیگر گفته می شود تاتنهام و آرسنال بیش از سایر تیم ها به لائوتارو علاقه نشان داده اند.

او گفت: “او در اینتر می ماند. لائوتارو پنج ساله با اینتر قرارداد دارد، او اینتریستا را احساس می کند. اینتر قلب اوست. او مانند یک هوادار در زمین احساس می کند. خانواده اش در میلان هستند.” کامانو اعلام کرد. لائوتارو مارتینز “آنها بسیار خوشحال هستند. با اطمینان می توانم بگویم که احتمال جدایی لائوتارو از اینتر وجود ندارد. او برای موفقیت با این باشگاه بسیار مهم است.”


سرویس خبر شماره: 1817892 |
14 فروردين 1401 ساعت 21:21 |
19,968 |

2نظرات

Calcio Mercato گزارشی منتشر کرده است که مدعی است اینتر برای لائوتارو مارتینز قیمت گذاری کرده و 80 میلیون یورو برای فروش این بازیکن می خواهد. در این گزارش اشاره شده است که ستاره آرژانتینی از حضور در اینتر خوشحال است و باشگاه نیز علاقه مند به حفظ او است، اما در عین حال نراتزوری این مبلغ را ثابت کرده و اعلام کرده است که اجازه خروج لائوتارو را نخواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اینتر برای مشتریان ستاره آرژانتینی لائوتارو مارتینز قیمت گذاری کرده است.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده لائوتارو مارتینز منتشر شده است. گفته می شود تیم هایی مانند اتلتیکو مادرید، تاتنهام، آرسنال و لیورپول علاقه مند به جذب ستاره آرژانتینی هستند، اما مدیر برنامه های این بازیکن اخیرا هرگونه شایعه جدایی او از نراتزوری را تکذیب کرد.