همه ما خواهان بازگشت رونالدو هستیم

آنتونیو آدان گفت: “بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو می تواند تا زمانی که بخواهد در زمین بماند و فوتبال بازی کند. مانند هر هوادار دیگر اسپورتینگ لیسبون، من دوست دارم رونالدو لباس تیم و اسپورتینگ را بپوشد.” او هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است.


سرویس خبر شماره: 1817894 |
14 فروردين 1401 ساعت 21:26 |
1,245 |

0نظرات

آنتونیو آدان:

کیفیت رونالدو و البته تجربه عالی این بازیکن از ویژگی های مهم اسپورتینگ است. البته همه ما می دانیم که انتقال کریستیانو رونالدو به اسپورتینگ اتفاق بسیار پیچیده ای خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونیو آدان دروازه بان اسپورتینگ می خواهد کریستیانو رونالدو در آینده به این تیم بازگردد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرایط برای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد چندان مساعد نیست و این تیم امید چندانی به حضور در جمع چهار تیم بالای جدول و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده ندارد. رونالدو با لباس اسپورتینگ لیسبون شروع به درخشش کرد و دو دهه پیش در این تیم بود که سر الکس فرگوسن را متقاعد کرد که به او بپیوندد. همیشه شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به لیسبون و بازی برای اسپورتینگ در سال های پایانی دوران حرفه ای اش وجود داشته است. آنتونیو آدان که در گذشته در رختکن رئال مادرید در کنار رونالدو بازی کرده بود، ابراز امیدواری کرد که در آینده دوباره لباس اسپورتینگ لیسبون را بر تن کند.