اینتر 5-0 سالرنیتانا: بازگشت قدرتمند به اوج

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 با حرکت خوب یوریچ، این وردی بود که از آن استفاده کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
پس از آن اینتر ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 10 روی پاس خوب دارمیان، لائوتارو می توانست با ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه او دقیقاً در همان نقطه سه امتیازی به بیرون رفت.
دقایقی بعد نوبت دامفریس بود که از سمت راست وارد شد و ادین ژکو را با یک پاس روی زمین در موقعیت گلزنی قرار داد اما ستاره بوسنیایی ضربه پایانی را به خوبی انجام نداد.
در دقیقه 19 همه چیز برای گلزنی لائوتارو مهیا بود اما با تسلیم شدن این سه، ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.
فشار حملات اینتر در دقیقه 22 نتیجه داد و لائوتارو اولین گل را به ثمر رساند. روی شوت های خوب و پاس های عمقی نیکولو بارلا بود که لائوتارو پیش افتاد و با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه سالرنیتانا فرستاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سیمونه اینزاگی که یک بازی کمتر از رقبای خود انجام داده اند، امشب در اولین بازی هفته بیست و هشتم با درخشش لائوتارو مارتینز و ادین ژکو، سالرنیتانا را شکست دادند و باز هم مقابل ناپولی و میلان. میز چیده شد.

هر دو تیم چند تعویض انجام دادند اما این تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و همچنان این داخلی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت در دقیقه 64 گل چهارم را به ثمر رساندند.
رابین گونزالس که فقط دو دقیقه در زمین بازی کرد، پاس ژکو را در نزدیکی تیرک زمین کرد و او با یک ضربه به موقع کار را تمام کرد.


سرویس خبر شماره: 1813693 |
14 مارس 1400 01:18 |
717 امتیاز خبر|

0نظرات

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم را دو تیم متعادل شروع کردند و موقعیت های نصفه و نیمه روی دروازه ایجاد شد اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه اینتر در دقیقه 56 گل سوم را به ثمر رساند. روی حرکت ادین ژکو از سمت راست و پاس زمینی او، لائوتارو موقعیت گرفت و با یک ضربه محکم توپ را به سمت قوس دروازه زد تا هت تریک خود در این بازی تکمیل شود.

پس از این گل از فشار حملات اینتر کاسته نشد و در دقیقه 69 این تیم به گل پنجم رسید. روی فرار عالی دامفریس از سمت راست و پاسی از او، ژکو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن نتیجه را 5-0 کرد.
در دقایق باقی مانده داخلی ها همچنان موقعیت های گلزنی خوبی داشتند اما نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان 5 گل به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اینترمیلان با برتری 5-0 مقابل سالرنیتانا بار دیگر به صدر جدول سری آ صعود کرد.

پس از این گل برتری داخلی ها ادامه پیدا کرد و در دقایق 25، 27 و 31 تیم سه موقعیت دیگر داشت اما بازیکنان این تیم دقت لازم برای زدن آخرین ضربات را نداشتند.
از سوی دیگر سالرنیتانا می توانست در دقیقه 32 بازی را به تساوی بکشاند اما واکنش خوب هاندانوویچ مانع از گلزنی لایس موزس شد.
باز هم این اینتری بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 40 گل دوم را به ثمر رساند. این بار بارلا بود که در نقش گلزن ظاهر شد و یک پاس از عمق او با یک ضربه نه چندان محکم لائوتارو را تبدیل به گل کرد.