جعفری: فولاد را برای نشان دادن شخصیت خود می بریم

جعفری در خصوص جایگاه ذوب آهن در این فصل گفت: متأسفانه در خیلی از بازی ها گل های بدی زدیم و بدشانس بودیم اما رده بندی واقعی ما اینجا در جدول نیست و شک نکنید در 10 هفته باقی مانده بازی های خوب ماست. نتیجه می گیریم و می توانیم از فولاد امتیاز بگیریم، می توانیم به روندی که داریم ادامه دهیم و به رتبه های بالاتری برسیم تا هواداران ریخته گری را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1813692 |
13 اسفند 1400 ساعت 23:57 |
182 |

0نظرات

ما به زودی به رتبه های بالاتری خواهیم رسید.

وی با تاکید بر اهمیت پیروزی مقابل فولاد گفت: برای ادامه روند خوب خود و یافتن شرایط بهتر در جدول، باید در این دیدار پیروز شویم. فولاد تیم باکیفیت و محکم است اما باید ضمن احترام به آنها سه امتیاز این بازی را بگیریم و شخصیت ذوب آهن را نشان دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سجاد جعفری درباره شرایط ذوب آهن قبل از بازی مقابل فولاد گفت: بعد از بردی که مقابل شهرخودرو داشتیم و روحیه بالایی که در تیم ایجاد شد، شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و هفته گذشته تمرین کردیم و با هم بازی کردیم. فولاد ما کاملا آماده هستیم و می خواهیم دوباره تمام تلاش خود را انجام دهیم.

هافبک ذوب آهن خاطرنشان کرد: آنها برای کسب سه امتیاز بازی با فولاد به اهواز رفتند.

هافبک تکنیکی ذوب آهن که فصل خوبی را در این تیم سپری می کند، درباره برد اخیرش مقابل شهرخودرو گفت: به شدت به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم. شهرخودرو در هفته های قبل عملکرد خوبی داشت و به دنبال برد بود تا در تساوی باقی بماند، اما بچه های ما یکی از بهترین بازی های خود را انجام دادند، تلاش زیادی کردیم و توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.