اینفانتینو: می خواستم برای شکست ایتالیا گریه کنم

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از ناکامی تیم ملی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی 2022 به شدت ناراحت است.

او با اشاره به درخشش تیم در چند سال اخیر گفت: فکر می‌کنم هیجان تماشای جام‌های جهانی 1978 و 1982 در کودکی باعث شد که فوتبال را دوست داشته باشم. این برای بچه های ایتالیایی غم انگیز است، اما واقعیت دارد. تنها 32 تیم می توانند به جام جهانی راه پیدا کنند و این مسابقات هر چهار سال یکبار برگزار می شود. فعلا…”
صحبت های اینفانتینو در واقع تلاش فیفا برای تغییر شرایط جام جهانی و تبدیل آن به رویدادی است که هر دو سال یک بار برگزار می شود. این طرح با مخالفت بسیاری از اعضای سازمان به ویژه کشورهای اروپایی مواجه شده است و هنوز مشخص نیست که آیا این طرح در نهایت تصویب خواهد شد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایتالیا هفته گذشته در مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف مقدونیه شمالی رفت و در آخرین لحظات با دریافت گل از این تیم از راهیابی به این رقابت ها بازماند.
این شکست باعث شد که ایتالیا برای دومین فصل متوالی در جمع 32 تیم برتر قرار نگیرد، زیرا آنها در جام جهانی 2018 روسیه نیز غایب بودند.
اینفانتینو به رای اسپورت گفت: «من واقعاً می خواستم گریه کنم. این یک اتفاق ناگوار برای همه ایتالیایی ها بود. این دومین جام جهانی متوالی است که ایتالیا در آن شرکت نکرده است و اگر آنها مجوز بازی در جام جهانی بعدی را دریافت کنند، می توانند پس از 12 سال دوری به جام جهانی بازگردند.”


سرویس خبر شماره: 1817500 |
12 فروردين 1401 ساعت 09:23 |
1,154 امتیاز خبر|

0نظرات