ولاوویچ در کنار امباپه و هلند بهترین بازیکن جهان است


سرویس خبر شماره: 1817502 |
12 فروردين 1401 ساعت 09:50 |
1,569 |

0نظرات

خوشحال:

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از عملکرد و توانایی دوسان والاوویچ تمجید کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ولاوویچ در فصل نقل و انتقالات زمستانی پس از یک انفجار قابل توجه در فیورنتینا به یوونتوس پیوست.
انتقال 80 میلیون یورویی این بازیکن 22 ساله به تورین واکنش‌های زیادی را به همراه داشت، اما او در اولین بازی‌هایش برای این باشگاه ارزش خود را به یوونتوس ثابت کرد.
آلگری به GQ گفت: «او بازیکن جوانی است که تجربه داخلی کمی دارد. ولی کیفیتش عالیه دوشان می خواهد پیشرفت کند و این توانایی را دارد. او زمان کافی برای چنین پیشرفتی خواهد داشت.»

وی افزود: او در مقابل دروازه بسیار فرصت طلب و بی رحم است و یوونتوس در خرید او کار بسیار مهمی انجام داده است، او در کنار امباپه و هلند بهترین بازیکنان این نسل در جهان هستند.
سرمربی ایتالیایی معتقد است که حضور ولاوویچ تاثیری بر شرایط آلوارو موراتا در تیم یوونتوس نداشته است: «آن روز عصر با او تماس گرفتم و به او گفتم که قرار نیست برگ زنی کنی، می‌توانی در تیم مهم‌تر باشی. با او و “این هم اتفاق افتاد.”
آلگری با تمجید از موراتا گفت: “احمقانه است که توانایی موراتا را زیر سوال ببریم.” اگر از او کارهایی بخواهید که توانایی انجام آنها را ندارد، نمی تواند بهترین باشد، اما او همیشه در اختیار تیم و کادر فنی بوده است تا در پستی بازی کند که واقعاً بهترین گزینه برای او نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی