اینها: ما از بایرن مونیخ نمی ترسیم


سرویس خبر شماره: 1818215 |
16 فروردين 1401 ساعت 18:10 |
436 امتیاز خبر|

0نظرات

بازی ما باید بی نقص باشد

سرمربی ویارئال تاکید کرد که تیمش از رویارویی با بایرن مونیخ ترسی ندارد.

زمانی که او مربی PSG بود، توانست بایرن را در پارک دو پرنس شکست دهد. او امروز در نشست خبری گفت“شما کنفرانس را با خاطره ای خوب شروع کردید. من فکر می کنم ما باید از بازی فردا و فرصت بازی مقابل تیمی مانند بایرن استفاده کنیم. بایرن قطعا شانس اول است و آنها مدت زیادی است که بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان را نباخته اند. در پاری سن ژرمن توانستیم بایرن را با سه گل شکست دهیم و باید بگویم بازی بسیار خوبی بود.البته ما در دو مرحله متفاوت هستیم و پی اس جی نباید با ویارئال مقایسه شود.جزئیات تعیین کننده خواهد بود. در بازی فردا هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر رویارویی با بایرن هستیم.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ امروز گفت که قصد دارد بازی را در بازی رفت به پایان برساند. او گفت: «در پاسخ. فکر می کنم او صریح و صادقانه صحبت کرد. البته بایرن شانس بیشتری دارد و می تواند در 90 دقیقه به خواسته خود بپردازد اما در مقابل بایرن ما کار خود را انجام می دهیم و آنالیزهای لازم را روی این تیم انجام داده ایم. ما قصد داریم از قدرت خود برای ضربه زدن به بایرن استفاده کنیم. روی کاغذ شاید شانس اول برای برد داشته باشند اما ما می خواهیم در خانه و با هواداران نتیجه خوبی بگیریم. فردا بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران نیاز داریم.

سقف رویایی ویارئال:ما باید امیدوار باشیم و به تلاش خود ادامه دهیم. ما نباید به موفقیت هایی که به دست آورده ایم راضی باشیم. ما با یونایتد و آتالانتا مرحله گروهی را پشت سر گذاشتیم و یوونتوس را در دو بازی بسیار خوب حذف کردیم. ما با تیم های بزرگ و با سابقه زیادی روبرو شدیم. با این حال، ویارئال به عنوان یک تیم غافلگیرکننده و یک حادثه در لیگ قهرمانان اروپا دیده می شود. ما می دانیم که برای پیروزی مقابل بایرن باید بهترین نمایش ممکن را ارائه دهید. یک کار خوب.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا در ورزشگاه خود میزبان بایرن مونیخ است و روی کاغذ شانس چندانی مقابل قهرمان شش دوره این رقابت ها ندارد اما امیدوار است. برای تیمشان

رقابت لواندوفسکی“ما دو مدافع میانی باثبات داریم که به بازی در این سطح از فوتبال عادت کرده اند. یک مدافع باتجربه مانند رائول آلبیول و دیگری پائو تورس که در این سال ها تجربیات خوبی در تیم ملی اسپانیا داشته است. البته یک تیم باید برای مهار لواندوفسکی تلاش کنید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی