این تیم درس خوبی به استقلال داد/ زحمات نکونام در یک لغزش بیهوده است



بهمن طهماسبی مهاجمی که اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 در استقلال حضور داشت یکی از حامیان جواد نکونام محسوب می شود اما در عین حال در گفت و گو با وی به نکته مهمی از سرمربی استقلال و شاگردانش گوشزد کرد. اخبار.

دیدار استقلال و شمس آذر را چطور دیدید؟
آبی پوشان بازی خوبی را مقابل شمس آذر قزوین به نمایش گذاشتند و توانستند در همان ابتدا ابتکار عمل را در دست بگیرند و بازی هجومی خوبی را به نمایش بگذارند که باعث شد در پایان بازی موقعیت های خوبی خلق کنند. این حملات اما متاسفانه در پایان بازی شرایط تغییر کرد و این شمس آذر بود که توانست با دو گل در پایان بازی استقلال را تا آستانه توقف پیش ببرد. در مجموع کسب سه امتیاز این دیدار برای حفظ هدایت شاگردان جواد نکونام اتفاق خوبی بود که امیدوارم تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

از اینکه چرا شمس آذر در دقایق پایانی بازی را بر عهده گرفت چه می دانید؟
بدون شک دلیل این اتفاق سه گل جلو افتادن حریف بود و در چنین شرایطی بازیکنان فکر می کردند کار برای آنها تمام شده است اما بازیکنان در این سطح باید بدانند که کار را باید تا آخر دنبال کرد. بازی توسط داور با کیفیت و تمرکز هر چه بیشتر. شاید بتوان گفت شمس آذر درس خوبی به بازیکنان استقلال داد که نشان داد هر وقت حریف از او غفلت می کند می تواند زهر خود را به تیم بزند.

مهرداد محمدی دو گل به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این دیدار بود. عملکرد او را چگونه ارزیابی می کنید؟
مهرداد محمدی بازیکن باکیفیتی است که در صورت آمادگی می تواند به تیم کمک کند. به نظرم جواد نکونام آنالیز خوبی داشت و از آنجایی که شمس آذر از بالا پرس می کرد، توانست از فضای پشت مدافعان حریف استفاده کند و گلزنی کند.

در شرایط فعلی توقف دو هفته ای لیگ را به نفع استقلال می دانید یا این توقف موفقیت استقلال را تحت تاثیر قرار می دهد؟
تعطیلی لیگ در بازی های کور معمولا تیم ها را با مشکل مواجه می کند، اما با توجه به اینکه این بار مدت زمان طولانی نیست، کادر فنی استقلال می تواند از این تعطیلی نهایت استفاده را ببرد.

وضعیت آینده استقلال را در رابطه با تراکتور چگونه می بینید؟
با توجه به وضعیت تراکتورسازی تبریز، دیدار آینده آنها مقابل استقلال برای آنها بسیار افتخارآمیز است و بدون شک با تمام توان مقابل آبی پوشان صف آرایی خواهم کرد. با این وضعیت استقلالی ها باید روی استفاده از فرصت های پیش آمده برای بازگشت با سه امتیاز این دیدار به تهران تمرکز کنند و با حفظ برتری، با امید بیشتری به دیدارهای بعدی نگاه کنند.

چقدر به قهرمانی استقلال در این فصل امیدواری؟
با توجه به شرایط جدول همه چیز در اختیار بازیکنان استقلال است اما مشخص است که کار شاگردان جواد نکونام سخت است و باید در این هفته ها هوشمندانه عمل کنند چرا که با یک لغزش احتمالی، تمام فصل آنها -تلاش طولانی از دست خواهد رفت که امیدوارم این اتفاق نیفتد.

آخرین کلمه
نکته پایانی ترانه استقلال این است که بازیکنان باید قدر شرایطی را بدانند که با تمام توان و تلاش خود برای کسب عنوان قهرمانی این فصل تلاش کنند تا با کسب این جام در تاریخ پرافتخار این تیم بمانند.

بیشتر بخوانید: پایان دوران کابوس‌های استقلال و پرسپولیس/ این تصمیم باید سال‌ها پیش گرفته می‌شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال