این ستاره استقلال آسمان تبریز را به هم می زند


سرویس خبر شماره: 2017867
10 مه 1403 ساعت 9:15 ق.ظ.
15.1 هزار |

21نقطه نظر

مهاجم محبوب هواداران استقلال در صورت نیاز می تواند نقشی محوری در دیدار مقابل تراکتور داشته باشد.

این ستاره استقلال آسمان تبریز را به هم می زند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال استقلال تهران که استفاده از ضربات ایستگاهی و شروع مجدد را یکی از مهم ترین راه های گلزنی فوتبال ایران در این فصل معرفی کرد، امیدوار است بتواند از این قدرت فوق العاده مقابل تراکتورسازی استفاده کند. .

میانگین قد بازیکنان استقلال نسبت به سایر تیم های لیگ برتری و حضور بازیکنانی توانمند در ارسال ضربات ایستگاهی، این تیم را به یکی از زهرآگین ترین تیم های فوتبال ایران در این زمینه تبدیل کرده است و امیدوارند از این امتیازات مقابل یادگار استفاده کنند. امام.

2016182

یکی از ابزارهای کلیدی استقلال برای استفاده از این مدل، بازی آرمان رمضانی است. مهاجمی که در این فصل بیشتر نیمکت نشین بوده اما نکونام هر بار که در ترکیب استقلال وارد زمین می شود توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

رمضانی این روزها تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی استقلال دنبال می کند تا در صورت صلاحدید بتوانند نقشی را که در هفته های اخیر مقابل تیم هایی مانند پدیده در لیگ بیست و یکم ایفا کرده و در جام قهرمانی بازی کند. فرهاد مجیدی برای تیمش در دیدارهای سخت این فصل از جمله این تراکتور برای شاگردان نکونام.

مجله اخبار فوتبال داخلی