این ستاره لیورپول بهتر از سوارز و اوون است!


سرویس خبر شماره: 1996691
3 فوریه 1402 در 3:50 ق.ظ.
706 امتیاز خبر

3نقطه نظر

جیمی کاراگر:

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول مدعی است که دیوگو جوتا بهتر از برخی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه است.

این ستاره لیورپول بهتر از سوارز و اوون است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جوتا در دیدار این هفته لیورپول و بورنموث که با نتیجه 0-4 به سود این تیم به پایان رسید موفق به زدن دو گل شد و ستاره تیمش در این دیدار لقب گرفت.

این بازیکن 27 ساله در این فصل توانسته یازده گل با پیراهن این تیم در تمامی رقابت ها به ثمر برساند و درخشش و عملکرد تحسین برانگیز او در ترکیب این تیم مورد تحسین بسیاری از کارشناسان، رسانه ها و هواداران قرار گرفته است.

کاراگر به تماشاگران پیوست و به اسکای اسپورت گفت: “یورگن کلوپ گفت که جوتا چقدر باهوش است. او می تواند در سمت چپ، انتهای خط حمله و در سمت راست بازی کند، در حالی که لیورپول همچنان به دنبال بازیکنی است که بتواند پر کند. این موقعیت در غیاب صلاح.

1954621

آنها قبلاً برخی از بازیکنان را امتحان کرده اند، اما شاید اکنون این پیام جوتا باشد. من با تعدادی از بهترین مهاجمان تاریخ لیورپول بازی کردم. مایکن اوون، لوئیس سوارز، فرناندو تورس، رابی فاولر… به نظر من او تمام کننده بهتری است.

وقتی این فرصت به او داده می شود، بسیار درخشان و دقیق به نظر می رسد. او در این فصل هر 84 دقیقه یک گل یا پاس گل زده است و تنها دو یا سه بازیکن لیگ برتری آمار بهتری از او دارند. این بازیکن بهترین خرید لیورپول در پنج یا شش سال اخیر است.

مجله اخبار فوتبال خارجی