تیم منتخب رونالدو برزیلی با غیبت CR7!


سرویس خبر شماره: 1996629
12 بهمن 1402 ساعت 04:10 |
10.5 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

رونالدو نازاریو ستاره سابق فوتبال برزیل هشت بازیکن برتر تاریخ خود را معرفی کرد!

تیم منتخب رونالدو برزیلی با غیبت CR7!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو نظروی 47 ساله از سال 1993 تا 2011 در دنیای فوتبال حضور موفقی داشته و در تیم هایی مانند بارسلونا، اینترمیلان، رئال مادرید و آث میلان بازی کرده و 62 گل نیز به ثمر رسانده است. اهداف گل در 98 بازی برای تیم ملی برزیل. مهاجم سابق یکی از فوتبالیست های نمادین نسل خود بود و از آن زمان قدرت خود را از زمین خارج کرد و مالک باشگاه رئال وایادولید اسپانیا و تیم برزیلی دوران کودکی خود کروزیرو شد.

او در صحبت با گاردین، هشت بازیکن برتر تاریخ را معرفی کرد. با این حال، او یک نام بزرگ را از لیست خود حذف کرد. او گفت: “من فکر می کنم یک گروه بسیار بسیار خاص وجود دارد. دیگو مارادونا، لیونل مسی، یوهان کرایف، فرانتس بکن باوئر، پله، مارکو فان باستن و رونالدینیو کجا هستند. من خودم را در این گروه قرار دادم، اگرچه مردم می خواهند. او گفت من هستم. مغرور.
اما من نمی‌توانم آنها را رتبه‌بندی کنم، زیرا فکر نمی‌کنم اصلاً بتوان نسل‌ها را با هم مقایسه کرد.»

فوق ستاره برزیلی با وجود اینکه ستاره پرتغالی 891 گل در دیدارهای رسمی به ثمر رسانده است، کریستیانو رونالدو را نادیده گرفته است و با 38 گل همچنان در بالاترین سطح مبارزه می کند. جای خالی اسطوره های دیگری مانند میشل پلاتینی، آلفردو دی استفانو، زین الدین زیدان، جورج بست و فرانس پوشکاس نیز در این لیست ویژه احساس می شود..

مجله اخبار فوتبال خارجی