این مربی منچستریونایتد را متحول خواهد کرد


سرویس خبر شماره: 2019904
19 مه 1403 در 06:18
2.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مارتین تایلر:

مارتین تایلر روزنامه نگار معروف گزینه جالبی را برای سرمربی منچستریونایتد پیشنهاد کرد.

این مربی منچستریونایتد را متحول خواهد کرد

به گزارش “ورش سه”، پس از شکست 4-0 شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس و سقوط آنها از منطقه سهمیه اروپا در جدول رده بندی لیگ برتر، فشارها روی اریک تنهاچ سرمربی فعلی این تیم بیشتر می شود.

این بازی تنها یکی از نکات منفی برای منچستریونایتد تحت رهبری اریک تنهاچ بود، که نمایش های فاجعه باری را در این فصل از خود به نمایش گذاشت که باعث شد مالک سر جیم رتکلیف به فکر اخراج هلندی در پایان فصل باشد.

اگرچه گزارش‌های ضد و نقیضی مبنی بر اینکه مالکان یونایتد به تنهاچ زمان بیشتری می‌دهند وجود دارد، به نظر می‌رسد که اخراج تنهاچ تا حد زیادی حل شده است و تنها سوال جانشین او حل نشده باقی مانده است.

2019525

مارتین تایلر، مفسر و روزنامه‌نگار فوتبال در گفتگو با یک پادکست فوتبال در مورد سرمربی آینده یونایتد گفت: “من فکر می‌کنم آنها باید به دنبال کسی بروند که در انگلیس و لیگ برتر بزرگ شده است. آنها گرت ساوت‌گیت را در نظر دارند و من فکر می‌کنم شان دایک نیز بازیکن خوبی است. گزینه.

او دیدگاه جدیدی به یونایتد خواهد آورد. آنها به یک دیدگاه جدید و متفاوت، یک معنای جدید نیاز دارند. آنها در سراسر اروپا به دنبال مربی هستند، اما کسی که می خواهند و می تواند باشگاه را متحول کند، اینجاست، در کنار باشگاه.

2019523

مجله اخبار فوتبال خارجی