اکبرپور: با آقای مجتبی خیلی پیشرفت کرده ایم


سرویس خبر شماره: 2019916
19 مه 1403 در 6:43 ق.ظ.
177 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ما در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم

مدافع آلومینیوم درباره شایعات نقل و انتقالاتی پیرامونش توضیح داد.

اکبرپور: با آقای مجتبی خیلی پیشرفت کرده ایم

به گزارش “ورش سه”، یونس اکبرپور پدیده آلومینیومی این فصل در خصوص پیروزی این تیم مقابل پیکان گفت: مسابقه سختی بود. پیکان تیم قابل احترامی است اما با توصیه های آقای مجتبی و تلاش بچه ها توانستیم برنده مسابقه باشیم. البته شرایط جوی کار را سخت کرده بود اما با تمام تمرکز توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و به هواداران عزیز تقدیم کنیم.

او درباره شرایط خوب خود در این فصل گفت: نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارم و با آمدن کادر فنی جدید به سرپرستی آقای مجتبی توانستم خیلی پیشرفت کنم. بقیه بچه ها هم همین شرایط را دارند. او واقعا به جوانان کمک زیادی می کند و مربی شایسته ای است.

اکبرپور درباره مذاکره با برخی از بازیکنان آلومینیوم که باعث نارضایتی مجتبی حسینی شد، توضیح داد: همه بچه های ما کارشان را خوب انجام دادند اما همه بچه ها روی بازی های بعدی تمرکز کرده اند تا فصل را به خوبی به پایان برسانند. من به چیز دیگری فکر نمی کنم.

مدافع چپ آلومینیوم در پاسخ به اینکه در طول فصل شایعاتی مبنی بر علاقه وی به یحیی گل محمدی و چند مربی خارجی لیگ برتری مطرح شده بود، گفت: رسانه ها نوشتند و من چیز زیادی نمی دانستم. هیچ مذاکره مستقیمی صورت نگرفته است و تمرکز ما روی تیم است.

مجله اخبار فوتبال داخلی