این کامبک هم خوب بود ولی نه به خوبی بازی سیتی!


سرویس خبر شماره: 2020143
20 مه 1403 در 9:58 ق.ظ.
3.4K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

فرلان مندی:

فرلان مندی ستاره رئال مادرید همچنان کامبک تیمش مقابل منچسترسیتی در سال 2022 را بهترین بازگشت این تیم ارزیابی می کند.

این کامبک هم خوب بود اما نه به خوبی بازی سیتی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد با نتیجه 2-1 مقابل این تیم به برتری برسد و راهی فینال این رقابت ها شود. رقابت. .

شاگردان کارلو آنچلوتی به عنوان تیم پیروز زمین را ترک کردند و تا دقایق پایانی با یک گل عقب افتادند اما درخشش خسلو باعث شد در دقایق پایانی این دیدار در سه دقیقه دو گل به ثمر برسند.

2019860

این اتفاقی است که در فصول اخیر، به ویژه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چندین بار برای رئال مادرید رخ داده است و باعث شده است که بسیاری از فوتبالدوستان و رسانه ها بازگشت های عجیب و غریب رئال مادرید را برجسته کنند. هواداران واقعی از پیروزی تیم محبوبشان در دیدار مقابل بایرن بسیار خوشحال بودند اما به نظر می رسد ستاره فرانسوی آنها همچنان احساس می کند که بازگشت در دیدار برابر منچسترسیتی بهترین بازگشت رئال بوده است.

پس از پایان آن جلسه، مندی در گفتگو با خبرنگاران گفت: “آیا این دیوانه کننده ترین بازگشت ما بود؟ نه، احمقانه ترین بازگشت ما برابر منچسترسیتی بود، اما آن بازی نیز خوب بود و حس خاص خود را داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی