“دوباره اتفاق افتاد” | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

بنابراین، فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا بین بروسیا دورتموند و رئال مادرید پس از شکوفایی دیرهنگام تیم اسپانیایی شب گذشته در برنبو برگزار خواهد شد.

آلفونسو دیویس در نیمه دوم با یک گل واقعا خوب با پای راست بایرن را پیش انداخت. این یکی از مواردی بود که به عنوان یک مدافع باید بازیکن را روی پای “ضعیف” خود نشان دهید، اما انتظار ندارید که او چنین پایانی را با آن ایجاد کند. یک هدف واقعاً درخشان.

مادرید فکر می کرد که به تساوی رسیده است اما به درستی به دلیل خطای ناچو منتفی شد و با شروع بازی به دقایق پایانی، توماس توخل هری کین را از زمین خارج کرد و تصمیم گرفت 1-0 را به پایان برساند. اوپسی

فکر نمی‌کنم او بتواند چنین اشتباهی را از مانوئل نویر قانونی کند. دروازه بان چند سیو انجام داده بود – مخصوصاً یکی فوق العاده بود – اما او یک ضربه اشتباه زد و به جوزلو اجازه داد تا آن را 1-1 به خانه برساند. به هر حال سید لو در مورد او توضیح داد: “ژوزلو مهاجم سابق استوک و نیوکاسل، به صورت قرضی از اسپانیول دسته دوم.”

فوتبال واقعا مسخره است. این واقعیت که او چند دقیقه بعد یک ثانیه را به ثمر رساند، آن را بیشتر کرد. در ابتدا مردود اعلام شد، اما VAR نشان داد که او به وضوح پشت توپ در هنگام پخش توپ قرار داشت و نتیجه 2-1 به سود رئال مادرید بود. حتی اگر به چنین چیزهایی اعتقاد نداشته باشید، غیرممکن است که فکر نکنید آنها جوجوی قدرتمندی در لیگ قهرمانان دارند. کاری که آنها در این مسابقه انجام می دهند فوق العاده است.

در مورد گل دیرهنگام، خط‌نما نباید پرچمش را بالا می‌برد، اما این کار را کرد و داور سوت زد و شاید اگر دروازه‌بان سعی می‌کرد توپ را دفع کند، گل نمی‌شد. اما او این کار را نکرد، توپ وارد دروازه شد و توماس توخل ناراحت شد. اوه خوب با خودم فکر کردم، “این به شما کمک می کند”.

می دانم که مردم برای نویر متاسف خواهند شد، اما با خودم فکر کردم، “این هم به درد شما می خورد”، به خاطر اینکه با شکست دادن بوکایو ساکا در بازی اول یک چهارم نهایی و دریافت پنالتی از بین رفتم. منظورم این است که می‌دانم این تصمیم او نبود، بیشتر شکست داوری در شب، اما همچنان.

و سپس هری کین است. با خودم فکر کردم که به خاطر زدن آرنج به گلوی گابریل در بازی اول و فقط گرفتن یک کارت زرد، به شما کمک می کند. مطمئناً، مانند بازی نویر، بیشتر بر عهده داور است تا بازیکنی که خطا را مرتکب شده است، اما سرنوشت ها نظاره گر بودند و آنها انتقام خود را برای سابقه طولانی شما در خشونت اسنید گرفتند. ناگفته نماند که مردی با موهای وحشتناک شما را از زمین خارج کرد، به طوری که وقتی مادرید دوباره وارد بازی شد، حتی نتوانستید روی بازی تأثیر بگذارید و داور حدود 20 دقیقه وقت اضافه بازی کرد.

این فصل کاملاً برای او بود. باید بگویید که یک فصل بسیار هری کین است. او گل های زیادی به ثمر رساند، که حتی یک گل از آن ها حتی اندکی اهمیت نداشت زیرا بایرن برای اولین بار در یک تریلیون سال بدون جام شد. تعجب می کنم که چه اتفاقی می تواند افتاده باشد؟! درست است، کین با خود از لندن به آلمان آثاری از تاتنهامیوم آورد، سمی ترین و مخرب ترین عنصر جهان که موفقیت را می بیند، و علیرغم اینکه نمی خواهد این کار را انجام دهد، نمی تواند برخلاف طبیعت خود حرکت کند و آن را مسموم می کند. تا مرگ. به نظر می رسد که این اتفاق نخواهد افتاد، اما همیشه این اتفاق می افتد.

برخی می گویند که این سیارک از یک سیارک مزخرف که در یک باتلاق فرود آمد و زمینی را که استادیوم آنها روی آن ساخته شده بود، آلوده کرد. این به قدری اساسی است که اکنون بخشی از DNA آنهاست و دانشمندان ساختار مولکولی آن را برای دیدن یک مارپیچ دوتایی اما با یک پیچ کوچک درخشان در آنجا نیز بررسی کرده اند. این بسیار قدرتمند است که بدخیم بودن آن می تواند بر قدرتمندترین نهادها تأثیر بگذارد، و بزرگترین کاری که آرسن ونگر انجام داد این بود که سول کمپبل را قبل از پیوستن به آرسنال از شر آن خلاص کرد. تا به امروز او نمی گوید چگونه این کار را انجام داده است، اما این فقط می تواند معامله ای با خود شیطان باشد که روح ابدی خود را به ارباب تاریک ودیعه داده است. اما ارزشش را داشت. آرسن می‌تواند تا ابد در هادس رنج بکشد، اما او همیشه در وایت هارت لین آهنگ شادی را درباره قهرمانی در لیگ سوت می‌زند.

بنابراین، به طور خلاصه، فصل کین شاهد حضور او بدون بوندسلیگا، بدون جام حذفی آلمان، بدون لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، اما او یک جایزه دوست داشتنی برای بهترین گلزن فصل آلمان دریافت خواهد کرد: یک توپ بزرگ.

فوتبال خنده دار است. پس از آن، کارلو آنچلوتی گفت: “این دوباره تکرار شد.”

اوه من، مطمئناً انجام شد. فقط از هری بپرس

تا فردا.

https://arseblog.com/2024/05/it-happened-again/ منبع: