این گل در آستانه جام حذفی تکمیل شد


سرویس خبر شماره: 2019847
18 مه 1403 در 6:08 ب.ظ.
936 امتیاز خبر

1نقطه نظر

با اضافه شدن تورس، زندروح و مسیح زاهدی شرایط گل گهر در 4 هفته باقی مانده لیگ برتر و به خصوص در دیدارهای حذفی متفاوت خواهد شد.

این گل در آستانه جام حذفی تکمیل شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهر در هفته های اخیر با غیبت ستاره های خط میانی خود مانند تورس، علیزاده، زندروح و نوید عشوری مواجه بوده و نبود مسیح زاهدی در قلب خط دفاعی نیز مورد توجه قرار گرفته است. حالا به جز عاشوری بقیه بازیکنان در اختیار اوزونیدیس هستند و این تیم با توجه به حضور در مرحله بعدی جام حذفی در مسابقات بعدی با انگیزه و امید بیشتری به میدان می رود.

دیدار گل گهر و شمس آذر مقدمه دیدارهای جذاب هفته بیست و ششم لیگ برتر بود که البته با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار صحنه های هیجان انگیزی نیز رخ داد و شاگردان اوزونیدیس اگر اعتماد به نفس و شانس بیشتری داشتند می توانستند با پیروزی زمین را ترک کنند.

2019384

تورس که در این فصل یکی از ستاره های لیگ برتر بوده و 6 پاس گل و 5 گل به ثمر رسانده، با پاس های بلند و مواج خود مقابل شمس آذر خطری را برای هم تیمی هایش به همراه داشت اما اوج کار او در 89 بود. او در دقیقه با مهارت خود در زدن ضربات پایانی ضربه ایستگاهی را روی تیر دروازه زد. در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید اما بازگشت و آماده سازی هافبک های گل گهر مانند زنده روح و علیزاده و قرار گرفتن آنها در کنار سایر بازیکنان می تواند سرمه پوشان را به همان هماهنگی چند هفته ای بازگرداند. لیگ، در حالی که شکست این تیم کار بسیار سختی بود.

این در حالی است که نوید عاشوری نیز تمرینات خود را آغاز کرده و شاید بتواند در دیدارهای پایانی فصل و در صورت صعود این تیم به فینال جام حذفی به کادر فنی کمک کند.

2019385

مجله اخبار فوتبال داخلی