جنجالی ترین صحنه پرسپولیس و نساجی


سرویس خبر شماره: 2019849
18 مه 1403 در 6:18 ب.ظ.
9.2 هزار |

20نقطه نظر

برخورد محمدرضا حسینی با مدافع پرسپولیس و نقش کاپیتان سابق سپاهان در زمین شروع جنجال های ادامه دار بود.

جنجالی ترین صحنه پرسپولیس و نساجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 69 و چند ثانیه قبل از باز شدن دروازه نساجی مازندران برای دومین بار که بر اساس فرار دیدنی و ضربه دقیق اوستون اورونوف بود، محمدرضا حسینی با هم تیمی اش قصد داشت توپ را به زمین بزند. گئورگی گلسیانی. سابق او در سپاهان به هوا پریده بود و پس از فرود، هر دو بازیکن روی زمین افتادند.

پس از این برخورد بازیکنان پرسپولیس بلافاصله اقدام به ضدحمله کردند اما نساجی ها با هدایت فرهاد زمهران و مهرداد عبدی در نظر گرفتند که برخورد گلسیانی و حسینی در ناحیه سر رخ داده است و برای مداوا باید سریعا بازی متوقف شود. بازیکن باتجربه مازندرانی البته این چیزی نبود که بازیکنان پرسپولیس در آن دقایق بازی به آن اعتقاد داشتند و در ادامه بازی موفق به زدن گل دوم شدند.

2019387

پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس، علیرضا بیرانوند و پزشک نساجی از بالای سر محمدرضا حسینی گذشتند و به مداوای او پرداختند که خوشبختانه برای این فوتبالیست باتجربه و خوش اخلاق ایرانی اتفاقی نیفتاد.

در ادامه بررسی های خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” نشان می دهد حسینی امروز بدون استراحت در آخرین تمرین تیمش حاضر شده و در این روزهای حساس باشگاه نساجی مازندران مشکلی برای حضور در 4 بازی باقی مانده از خود ندارد. تیم

2019386
2019388

عکس ها: مجتبی حمیدین

مجله اخبار فوتبال داخلی