باجستیک، دانز و کلارک در حالی شروع می‌کنند که لیورپول علیرغم شکست، به مرحله پلی آف راه پیدا می‌کند – لیورپول اف سی

علیرغم شکست 2-0 مقابل آرسنال، لیورپول زیر 21 سال به مرحله پلی آف لیگ برتر 2 راه یافت، زیرا استفان باجستیچ در تیمی بسیار قدرتمند شروع کرد.

لیورپول زیر 21 سال 0-2 آرسنال زیر 21 سال

لیگ برتر (20)، آکادمی کرکبی
28 آوریل 2024

اهداف: Cozier-Duberry 26′, 28′


شاید روی کاغذ تیم قدرتمندی بود، اما لیورپول زیر 21 سال برای دومین بازی متوالی در PL 2 شکست خورد.

باجستیک در خط میانی در کنار بابی کلارک و جیمز مک کانل بازی می کرد، در حالی که سه تیم جلو شامل کاید گوردون، جیدن دانز و لوئیس کوماس بودند که همگی برای تیم اصلی گلزنی کرده اند.

شایان ذکر است، آرسنال ژورین تیمبر را به عنوان دفاع راست شروع کرد که تابستان گذشته با مبلغ 38 میلیون پوند از آژاکس به خدمت گرفت. او در حالی بازی می کرد که به بهبودی خود از مصدومیت ACL که در هفته اول فصل متحمل شده بود ادامه می دهد.

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 14 آگوست 2023: بابی کلارک بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 21 ساله های لیورپول اف سی و تیم زیر 21 سال باشگاه اورتون، دربی مینی مرسی ساید، در آکادمی لیورپول به تماشای بازی می پردازد.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

در حالی که باد طبق معمول نقش خود را در کرکبی ایفا می کرد، باجکتیچ در چند دقیقه اول تلاش دوربردی را انجام داد که کاملاً نتیجه نداد.

به طور کلی نیمه اول فشرده بود اما آرسنال برتری بالینی داشت. خب، آماریو کوزیر-دوبری برتری بالینی داشت.

او دو بار پیاپی به خانه شلیک کرد، که دومی به ویژه توجه را به خود جلب کرد که توپ به گوشه بالای فابیان مرژک پرواز کرد.

نیمه وقت: لیورپول زیر 21 سال 0-2 آرسنال زیر 21 سال

پس از استراحت، لیورپول پیشرفت کرد و برایان اوکونکو، دروازه بان آرسنال چندین بار به بازی دعوت شد.

تعویض های بری لوتاس، با آوردن تری نیونی در دقیقه 62 و همچنین تامی پیلینگ و ملکامو فرائندورف در 10 دقیقه بعد، به قرمزها کمک کرد تا پیشروی کنند.

مسلماً کوماس بهترین فرصت را داشت که روی توپ ریس ویلیامز دوید، اما نتوانست دروازه بان عجله را دور بزند.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 28 فوریه 2024: لوئیس کوماس از لیورپول در جریان بازی دور پنجم جام حذفی بین باشگاه لیورپول و ساوتهمپتون در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

در نهایت، آرسنال نیز موقعیت‌های خاص خود را داشت و احساس می‌کند سه امتیازش مستحق بود.

نتیجه به این معنی است که لیورپول اکنون باید فصل 2 لیگ برتر را در رده هشتم به پایان برساند و در پلی آف دسته بندی بازی کند.

به این ترتیب 16 تیم برتر زیر 21 سال از سراسر کشور در یک رقابت حذفی برای تعیین قهرمانان کلی رقابت خواهند کرد.


لیورپول زیر 21 سال: مرژک; مایلز، نالو، ویلیامز، دیویدسون؛ مک کانل (پیلینگ 73 دقیقه)، باجستیک (نیونی 62 دقیقه)، کلارک؛ گوردون، دانز (فرائندورف 73 دقیقه)، کوماس

زیرمجموعه های استفاده نشده: کلی، پینینگتون

مسابقه بعدی: لیورپول در مرحله یک شانزدهم نهایی پلی آف تقسیمی بین 3 تا 6 می بازی خواهد کرد، تاریخ، مکان و حریف هنوز تایید نشده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/bajcetic-danns-clark-start-as-liverpool-qualify-for-play-offs-despite-defeat/ منبع: