محسن بنگر در آستارا عاشق این چالش شد


سرویس خبر شماره: 2017765
9 مه 1403 ساعت 6:50 ب.ظ.
1000 |

0نقطه نظر

مدافع سابق پرسپولیس این روزها چالش بزرگی را در شهرداری آستارا دنبال می کند.

محسن بنگر در آستارا عاشق این چالش شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهرداری آستارا مانند فصول گذشته جزو گزینه های سقوط قرار دارد و محسن بنگر به عنوان سرمربی جدید این تیم به دنبال حفظ این تیم در لیگ آزادگان است.

آرش برهانی لیدر سابق استقلال پیش از این مسئولیت شهرداری آستارا را برعهده داشت و حالا این مسئولیت به محسن بنگر سپرده شده است تا او به دنبال حفظ سهمیه آستارایان در لیگ آزادگان باشد.

بنگر اما برای انجام این ماموریت با شرایط سختی مواجه است. او چندی پیش برای آخرین دیدار تیمش راهی سخت و خاکی به سمت جنوب را طی کرد تا تیمش در شرایط سختی به مصاف حریف برود. با این حال بنگر امید زیادی به انجام این ماموریت در مواجهه با سایر گزینه های سقوط دارد.

2015991
جدول آزادگان در انتهای جدول و گزینه های جنگ سقوط. کدام تیم می تواند این شرایط را پشت سر بگذارد؟

شهرداری آستارا هم اکنون با 24 امتیاز و فاصله هفت امتیازی با تیم برتر خود در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد. این در حالی است که شاهین بندر عماری با 23 امتیاز پایین تر از این تیم قرار دارد و سایر گزینه های سقوط دریا بابل (22 امتیاز)، داماش گیلان با 20 امتیاز و در نهایت خوشه طلایی قارنشین با 15 امتیاز هستند.

بنگر در دیدارهای باقی مانده باید در دیدارهای باقی مانده به مصاف استقلال ملاثانی، خیبر خرم آباد، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز و در نهایت نفت و گاز گچساران برود. حریفان و رقبای سرسخت باید دید بنگر که پیش از این به عنوان سرمربی شهرداری آستارا موفق به حفظ سهمیه این تیم در لیگ آزادگان شده بود، در تجربه جدید خود در چه شرایطی حضور خواهد داشت. سرمربی فعلی شهرداری آستارا که افتخارات و اتفاقات جالبی را در دوران بازیگری خود دنبال کرده است، با ذهن خاص خود بعید به نظر می رسد که کلمه سقوط را جلوی کارنامه مربیگری خود بنویسد و شاگردانش را برای آن آماده می کند.

وی علاوه بر موفقیت قبلی خود با شهرداری آستارا برای تثبیت سهمیه بقا، موفق به کسب مجوز صعود به عنوان سرمربی شهرداری نوشهر نیز شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی