بارسلونا شرایط معامله شوکه کننده ای را برای منچستریونایتد در هر معامله آینده رونالد آرائوخو – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات تعیین کرد

طبق گزارشات، به منچستریونایتد شرایط لازم برای انجام معامله با رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا گفته شده است.

مدافع اروگوئه ای حدود دو سال است که با انتقال به اولدترافورد مرتبط بوده است و در چند هفته اخیر سر و صدایی در مورد انتقال احتمالی او بالا گرفته است.

این احتمالاً به این دلیل است که خط دفاعی یونایتد در تمام فصل با 51 گل تنها در لیگ برتر بسیار متخلخل بوده است.

این به دلیل ترکیب سمی از فرم ضعیف، مصدومیت و تاکتیک های کامیکازه از سوی سرمربی بوده است.

جاراد برانتویت، ژان کلر تودیبو و گلیسون برمر همگی مکرراً به انتقال به منچستر در ارتباط بوده اند، اما شایعات پیرامون رونالد آرائوخو همچنان در اسپانیا داغ می شود.

پیش از این گزارش شده بود که هیئت مدیره بارسلونا بر سر فروش این مدافع اختلاف نظر داشته است، اما کارت قرمز او در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و مشکلات اقتصادی باشگاه کاتالانی به این معناست که شانس این بازیکن بیشتر است. تابستان امسال از باشگاه خارج می شود.

همچنین گفته می شود که یونایتد به قدری مشتاق جذب این بازیکن است که رقبای نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ را برای به دست آوردن خدمات او از آب بیرون خواهد انداخت.

TEAMtalk با ادعای اینکه بارسلونا مایل است با یونایتد برای آرائوخو معامله کند، تا زمانی که دو شرط برآورده شود، سوخت بیشتری بر آتش نقل و انتقالات افزوده است.

راتکلیف اکنون قصد دارد مذاکرات با بارسلونا را بر سر یک قرارداد احتمالی آغاز کند و در صورت مناسب بودن قیمت، آماده فروش او خواهد بود.

با این حال، به عنوان بخشی از مذاکرات، ادعا شده است که بارسلونا مایل است دو شرط رعایت شود. اولاً آن‌ها می‌خواهند 75 درصد از هر مبلغی که برای بازیکن توافق شده است پرداخت شود – عاملی که یونایتد می‌تواند از آن برای کاهش قیمت استفاده کند.

و ثانیاً، پیشنهاد می‌شود که غول‌های لیگا در ابتدا از جذب برونو فرناندز خودداری کنند، اگر زمانی یونایتد تصمیم گرفت به کاپیتان خود اجازه ادامه بازی بدهد.»

اگرچه بسیار جالب است، اما چند مشکل در این ایده وجود دارد. در تابستانی که یونایتد حفره‌های متعددی برای اصلاح دارد و به دلیل قوانین PSR بودجه محدودی دارد، تصور اینکه باشگاه بتواند چنین مبلغی را برای یک بازیکن بپردازد، سخت است.

علاوه بر این، بسیار بعید است که یونایتد به فکر فروش ستاره خود با وجود شایعات برعکس این هفته باشد.

و حتی اگر این کار را می‌کردند، به سختی به او قولی به یک باشگاه می‌دادند، زیرا تمام هدف از ایجاد حراج برای بازیکن را شکست می‌داد، بنابراین حداقل می‌توانستند به طور فرضی به درستی برای از دست دادن کاپیتان طلسم خود جبران کنند.

چیزی که واضح است این است که بارسلونا مطمئن نیست که بتواند آرائوخو را حفظ کند، زیرا صدای ناهنجار اسپانیا فقط در حال رشد است. این معامله مطمئناً یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت زیرا بهار به تابستان تبدیل می شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/04/barcelona-set-shocking-deal-conditions-for-manchester-united-in-any-future-ronald-araujo-deal-279715/ منبع: