بازگشت ال کلاسیکو از ایران بدون 5 بازیکن مشترک


سرویس خبر شماره: 2018013
10 مه 1403 ساعت 6:50 ب.ظ.
8.8K |

دهنقطه نظر

نسبت به بازی رفت سپاهان و پرسپولیس

پرسپولیس و سپاهان در شرایطی متفاوت از بازی رفت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بازگشت ال کلاسیکو از ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنج بازیکن حاضر به صورت مشترک در دو تیم به احتمال زیاد در دیدار عصر چهارشنبه پرسپولیس و سپاهان نسبت به بازی رفت غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و میلاد سرلک از جمله بازیکنانی بودند که پیراهن سپاهان را بر تن می کردند و مسعود ریگی نیز که در گذشته برای سپاهان بازی می کرد وارد بازی رفت شد. زمین از دقیقه 89.

از سوی دیگر احسان پهلوان، رامین رضاییان، رضا اسدی و فرشاد احمدزاده با تجربه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق خود در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشتند. در این دیدار شهریار مغانلو که برای پرسپولیس بازی کرده بود از دقیقه 46 و با شروع نیمه دوم وارد زمین شد اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکن پرسپولیس روی نیمکت کاملا ناک اوت شد. .

2016377

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک پرتاب آزاد تماشایی به ثمر رساند اما شاید به دلیل مصدومیت در بازی برگشت حضور نداشته باشد. یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس که احتمالا در دیدار چهارشنبه شب غایب سپاهان است فرشاد احمدزاده است که می تواند جای خود را به عربی بدهد.

از بین بازیکنان سپاهان در پرسپولیس، احسان پهلوان برای نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست. عیسی آل کثیر که به پرسپولیس بازگشت و حالا در نیم فصل مقابل تیمش بازی خواهد کرد.

دانیال اسماعیلی فر در تیم پرسپولیس محروم است و این دیدار را از دست داد و میلاد سرلک برای گذراندن دوران سربازی به ملان رفت. بدین ترتیب گلسیانی، سروش رفیعی، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس در بین بازیکنانی که در سپاهان به میدان رفتند حضور خواهند داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی